دانلود Element 1.11.9 – نرم افزار المنت؛ پیام‌رسان امن و سریع

دانلود Element 1.7.26 - نرم افزار المنت؛ پیام‌رسان امن و سریع

 

دانلود Element

| نرم افزار المنت؛ پیام‌رسان امن و سریع |

 

Element 1.11.9 نام یک محصول نرم افزاری قدرتمند به جهت برقراری ارتباط امن و سریع در شبکه اینترنت است که پیش‌تر با نام Riot در بین کاربران خود شناخته می‌شد. این ابزار در واقع یک محصول نرم افزاری رایگان و متن باز در زمینه ارسال و دریافت پیام است که بر پایه پروتکل ماتریکس (Matrix) پیاده‌سازی شده است. این برنامه، از قابلیت رمزگذاری end-to-end پشتیبانی دارد و شما می‌توانید آن را برای برقراری ارتباط درون‌تیمی با دیگر اعضا مورد استفاده قرار دهید. این برنامه می‌تواند با فراهم‌سازی این زیرساخت عالی، امکان ساخت و مدیریت گروه‌های گفتگو را در اختیارتان بگذارد تا افراد بتوانند پیام‌ها و فایل‌های خود را با همدیگر تبادل کنند.

با این نرم افزار شما می‌توانید تمام موانع و محدودیت‌های معمول برنامه‌های کار تیمی را از بین ببرید و به طور موثر با دیگر همکاران خود ارتباط آنلاین برقرار کنید. محل‌های کاری مدرن به دشت به همکاری تیمی کارآمد متکی هستند. از این رو، برای کار تیمی تا حد ممکن شرکت‌ها از خدمات مختلف سرویس‌های همکاری آنلاین استفاده می‌کنند. این نرم افزار که پیش‌تر با نام پیام‌رسان ریوت شناخته می‌شد، پلی را بین شما و دیگر همکاران برقرار می‌کند تا بتوانید از ابزارهای همکاری به شکل موثرتری استفاده کنید. این نرم افزار به دلیل رایگان و متن باز بودن، یک راهکار امن و مناسب برای برقراری ارتباطات درون‌ سازمانی با امنیت بالا است که اعضای تیم را قادر می‌سازد تا به سرعت و بر پایه ارتباط اینترنتی بتوانند با هم ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این، نرم افزار المنت به طور کامل با ابزارهای JIRA, GitHub, Jenkins و … سازگار است و می‌توانید امور و اقدامات روزانه خود را متناسب با پروژه کاری تنظیم و مدیریت کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Element را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Element :

– امکان برقراری ارتباط امن و سریع از طریق اینترنت در قالب متن، صدا و ویدیو

-رایگان و متن باز بودن

– مناسب برای برقراری ارتباط درون‌تیمی

– سازگاری با JIRA, GitGub و …

– امکان ساخت گروه برای مشارکت اعضای تیم جهت مکالمه و گفتگو

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Element.cover1  300x146 - دانلود Element 1.11.9 - نرم افزار المنت؛ پیام‌رسان امن و سریع Element.cover2  300x155 - دانلود Element 1.11.9 - نرم افزار المنت؛ پیام‌رسان امن و سریع

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 119 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR