دانلود ASCOMP Photo Anonymizer 1.0 – نرم افزار حذف کردن تگ و اطلاعات تصاویر

دانلود ASCOMP Photo Anonymizer 1.0 - نرم افزار حذف کردن تگ و اطلاعات تصاویر

 

دانلود ASCOMP Photo Anonymizer

| نرم افزار حذف کردن تگ و اطلاعات تصاویر |

 

ASCOMP Photo Anonymizer 1.0 نام یک اپلیکیشن جدید و کاربرپسند به منظور حذف کردن انواع تگ و اطلاعات موجود در محتوای تصاویر دیجیتالی است که از جمله این دسته از داده‌ها می‌توان به اطلاعات تگ EXIF, GPS, DICOM و… اشاره کرد. همانطور که می‌دانید، این روزها ثبت کردن عکس ساده‌ترین کاری است که همه ما می‌توانیم آن را با دوربین گوشی تلفن همراه خود به ثبت برسانیم. این کار، ثبت انواع مختلفی از اطلاعات و تگ‌ها را با تصویر به همراه دارد. برخی از دستگاه‌ها، اطلاعاتی از مختصات جغرافیایی را به تصویر اضافه می‌کنند و برخی دیگر، تگ‌های EXIF و غیره که همه و همه در حالت عادی غیرقابل حذف شدن هستند.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، به شما کمک می‌کند تا بتوانید از این داده‌ها بدون افت کیفیت تصاویر راحت شوید. رابط گرافیکی این نرم افزار تا حد ممکن ساده طراحی شده تا کاربر بتواند متناسب با نیاز خود اطلاعات اضافه را از تصاویر پاک کند. این برنامه، به شما این انتخاب را می‌دهد که بتوانید از بین تگ‌های موجود در تصاویر، تنها آن دسته که تمایلی به حفظ آن‌ها ندارید را حذف کنید و باقی اطلاعات را بسته به نیاز خود نگه دارید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ASCOMP Photo Anonymizer را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ASCOMP Photo Anonymizer :

– امکان حذف کردن اطلاعات مربوط به تصاویر

– پشتیبانی از انواع استانداردهای متا دیتا نظیر EXIF, DICOM, IPTC, XMP

– از بین بردن کپی رایت تصاویر و نهان شده در تصاویر

– امکان از بین بردن تگ‌ها و اطلاعات جغرافیایی GPS از روی عکس‌ها

– سازگرای با انواع فرمت‌های گرافیکی

– دارا بودن رابط کاربری زیبا و ساده

 

 

تصاویر محیط نرم افزار :

 

Photo Anonymizer.cover1  300x225 - دانلود ASCOMP Photo Anonymizer 1.0 - نرم افزار حذف کردن تگ و اطلاعات تصاویر Photo Anonymizer.cover2  300x225 - دانلود ASCOMP Photo Anonymizer 1.0 - نرم افزار حذف کردن تگ و اطلاعات تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.79 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR