دانلود Framer 2021.16.5 – ابزار حرفه‌ای و قدرتمند در زمینه طراحی پروتوتایپ

دانلود Framer 2021.16.5 - ابزار حرفه‌ای و قدرتمند در زمینه طراحی پروتوتایپ

 

دانلود Framer

| ابزار حرفه‌ای و قدرتمند در زمینه طراحی پروتوتایپ |

 

Framer 2021.16.5 نام یک ابزار جدید و قدرتمند در زمینه طراحی پروتوتایپ، وایرفریم، تست کاربر و اطلاعات معماری کلی محصولات نرم افزاری، وب‌سایت و … است که با استفاده از آن، کاربر به راحتی می‌توانید فعالیت‌های طراحی خود را در فضایی کاربرپسند و حرفه‌ای مدیریت کند. برای اکثر طراحان، در دسترس داشتن ابزار کاربر مناسب از اهمیت ویژه‌ای برخودار است. در صورتی که شما هم از فعالان حوزه طراحی تجربه کاربری (User Experience) باشید، نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان آماده کرده‌ایم به خوبی می‌تواند انتظارات شما در این زمینه را برطرف کند.

ابزارهای پروتوتایپ، دوست خوب طراحان UI/UX هستند. این ابزارها جریان‌های کاری افراد را بهینه‌سازی می‌کنند و به واسطه آن‌ها می‌توان محصولاتی موثر و مفید را طراحی کرد. ابزار فریمرو، یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند است که به تمام اعضای تیم طراحی این امکان را می‌دهد که بتوانند قسمت‌های مختلف تجربه کاربری محصول خود را طراحی و بهینه‌سازی کنند. آغاز کار با ابزار فریمر، بیشتر مناسب برای افرادی است که می‌خواهند به سریع‌ترین شکل ممکن پروتوتایپ کارکردی مورد نظر خود را طراحی کنند؛ آن‌هم بدون نیاز به مهارت در زمینه کدنویسی! با این ابزار، شما می‌توانید خلاقیت را چاشنی کار کرده و در زمینه‌های وایرفریمینگ، پروتوتایپینگ، طراحی سیستم‌ها و … از آن نهایت استفاده را ببرید. شما می‌توانید در محیط فریمر، به راحتی ایده‌های خود را در زمینه تجربه کاربری به مرحله طراحی رسانده و به آسانی کارهای خود را با دیگر اعضای تیم به اشتراک بگذارید و از ایده‌های آن‌ها نیز بهره‌مند شوید. هم اکنون می توانید نرم افزار Framer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Framer :

– مناسب برای طراحی وایرفریم، پروتوتایپ و …

– فراهم‌سازی ابزارهای حرفه‌ای به منظور طراحی UI/UX برای متخصصین این حوزه

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– امکان طراحی تجربه کاربری اپلیکیشن‌های موبایل، صفحات اینترنتی و …

– امکان تجربه کار تیمی با دیگر اعضای تیم با قابلیت به‌اشتراک‌گذاری کارها

– امکان تعریف و مدیریت پروژه‌های مختلف

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Framer.cover1  300x168 - دانلود Framer 2021.16.5 - ابزار حرفه‌ای و قدرتمند در زمینه طراحی پروتوتایپ Framer.cover2  300x150 - دانلود Framer 2021.16.5 - ابزار حرفه‌ای و قدرتمند در زمینه طراحی پروتوتایپ

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 94 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR