دانلود Pop Art Studio 10.0 Batch Edition – ساخت تصاویر با افکت پاپ آرت

دانلود Pop Art Studio 10.0 Batch Edition - ساخت تصاویر با افکت پاپ آرت

 

دانلود Pop Art Studio

| ساخت تصاویر با افکت پاپ آرت |

 

Pop Art Studio 10.0 Batch Edition نام یک محصول نرم افزاری جدید و ساده به منظور ویرایش کردن تصاویر با افکت‌هایی خلاقانه است که بیشتر در حوزه ساخت تصاویر با افکت پاپ آرت تمرکز دارد. سبک و نقاشی پاپ آرت (Pop Art)، یک جنبش هنری است که نقطه آغاز آن از انگلستان و آمریکا در دهه پنجاه میلادی بود. در اینگونه تصاویر، معمولا هنرمندان اشیاء عادی مانند تصاویر طنز، قوطی سوپ، مواد خوراکی، روزنامه‌ها و … را در آثار هنری خود به کار می‌برند. در واقع پاپ آرت با ایده پدید آمد که هنر می‌تواند از هر منبعی به نمایش درآید و هیچ سلسله مراتبی از فرهنگ نمی‌تواند در این امر اختلال ایجاد کند.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید تصاویر خود را به شکل پاپ آرت درآورید. با این برنامه شما می‌توانید عکس‌های ساده‌ی خود در فرمت‌های BMP, JPG, GIF, PNG, TIFF و … را فراخوانی و افکت پاپ آرت بر روی آن اعمال کنید. با این برنامه شما می‌توانید عکس‌های ساده‌ی خود در فرمت‌های BMP, JPG, GIF, PNG, TIFF و … را فراخوانی و افکت پاپ آرت بر روی آن اعمال کنید. رابط گرافیکی این نرم افزار نیز بسیار ساده و زیبا طراحی شده و کاربر به سادگی می‌تواند از ابزارهای ویرایشی آن نهایت استفاده را ببرد. هم اکنون می توانید نرم افزار Pop Art Studio را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Pop Art Studio :

– دارا بودن ده‌ها افکت و جلوه بصری پاپ آرت در موضوعات مختلف

– توانایی پردازش گروهی بر روی تصاویر – امکان ساخت تصاویر کلاژ و عکس‌های موزاییکی

– امکان تغییر سایز، چرخش، افزودن واترمارک و … بر روی تصاویر

– دارا بودن ده‌ها فیلتر جذاب و زیبا برای تصاویر

– امکان تنظیم نور و روشنایی در تصاویر

– امکان اصلاح ایرادا موجود در تصاویر

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Pop Art Studio.cover1  300x188 - دانلود Pop Art Studio 10.0 Batch Edition - ساخت تصاویر با افکت پاپ آرت Pop Art Studio.cover2  300x188 - دانلود Pop Art Studio 10.0 Batch Edition - ساخت تصاویر با افکت پاپ آرت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 124 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR