دانلود PassMark DiskCheckup 3.5 Build 1000 – نرم افزار دیسک چکاپ

دانلود PassMark DiskCheckup 3.5 Build 1000 - نرم افزار دیسک چکاپ

 

دانلود PassMark DiskCheckup

| نرم افزار دیسک چکاپ |

 

PassMark DiskCheckup 3.5 Build 1000 نام یک محصول نرم افزاری جدید و رایگان به منظور نظارت دائم هارد دیسک است که شما را از خطر خرابی هارد دیسک و ایرادات سخت افزاری در امان نگاه می‌دارد. خرابی هارد دیسک معمولا بنا بر دلایل مختلفی رخ می‌دهد. از جمله ایرادات مکانیکی و یا مشکلاتی مشابه با آن که اطلاعات و دیتای کاربران را در معرض نابودی قرار می‌دهند. لازمه‌ی حفظ سلامت هارد دیسک این است که شما همواره نظارتی صحیح بر روی کارکرد آن داشته باشید و هرگونه ایراد جزئی را به سرعت شناسایی کنید.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، ابزاری است که بر روی مشخصه‌های SMART در هارد دیسک نظارت و گزارش آن‌ را برای شما ذخیره می‌کند. به عنوان مثال، شما با این برنامه می‌توانید در هر لحظه به خصوصیات مختلف هارد دیسک خود دسترسی داشته باشید و اطلاعاتی نظیر ظرفیت، استانداردها، مدل و … را ببینید. همانطور که پیش‌تر هم اشاره شد، این برنامه قادر است خصوصیات SMART (Self Monitoring, Analysis and Reporting Technology) را به آسانی در اختیار شما قرار دهد. بدین ترتیب شما همواره می‌توانید از دمای هارد دیسک در لحظه، وضعیت سلامت حافظه و … مطلع شوید و هرگونه ایراد و یا خرابی احتمالی را به سرعت تشخیص دهید و از اطلاعات خود محافظت کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار PassMark DiskCheckup را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DiskCheckup :

– امکان مانیتور و نظارت بر هارد دیسک

– امکان دسترسی به اطلاعات جامع از وضعیت کارکرد و سلامت هارد دیسک

– پشتیبانی از HDD/SSD

– امکان دسترسی لحظه‌ای به مشخصه‌های SMART هارد دیسک

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PassMark DiskCheckup.cover1  289x300 - دانلود  PassMark DiskCheckup 3.5 Build 1000 - نرم افزار دیسک چکاپ PassMark DiskCheckup.cover2  300x300 - دانلود  PassMark DiskCheckup 3.5 Build 1000 - نرم افزار دیسک چکاپ

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.78 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR