دانلود Ratool 1.4 (Removable Access tool) – نرم افزار کنترل دسترسی حافظه‌های USB

دانلود Ratool 1.4 (Removable Access tool) - نرم افزار کنترل دسترسی حافظه‌های USB

 

دانلود Ratool

| نرم افزار کنترل دسترسی حافظه‌های USB |

 

Ratool 1.4 (Removable Access tool) نام یک ابزار رایگان و ساده به منظور کنترل بر دسترسی حافظه‌های قابل حمل (USB) نظیر حافظه فلش، هارد دیسک اکسترنال، درایو CD/DVD اکسترنال و … است. این برنامه می‌تواند امکان دسترسی به حافظه و دیوایس‌های متصل شده به سیستم از طریق درگاه یو‌اس‌بی (USB) را مسدود کند و یا اینکه امکان خواندن یا نوشتن بر روی آن‌ها را محدود نماید تا بدین ترتیب هرگونه استفاده از درگاه‌های یو‌اس‌بی در سیستم، بسته به تنظیمات دلخواه شما قابل انجام باشد.

با استفاده از این برنامه، شما می‌توانید از امکان ویرایش و یا حذف دیتا بر روی حافظه‌های قابل حمل در سیستم جلوگیری کنید و یا اینکه با اعمال تنظیمات دلخواه خود، از امکان کپی و یا جابه‌جایی دیتا به این طریق جلوگیری کنید. با این برنامه شما می‌توانید یک لیست کامل از دستگاه‌های مسدود شده را تعریف کنید تا امکان دسترسی به آن‌ها غیرممکن باشد. از سوی دیگر، با ایجاد یک لیست سفید می‌توانید تنظیمات را به نحوی به اجرا درآورید که هیچگونه دیوایس قابل حملی به جز حافظه و یا دستگاه‌های شخصی خودتان در سیستم قابل شناسایی و استفاده نباشند. هم اکنون می توانید نرم افزار Ratool را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Ratool :

– امکان تعریف لیست دیوایس‌های مسدود شده جهت جلوگیری از دسترسی سیستم به آن‌ها

– امکان جلوگیری از کپی و انتقال دیتا از سیستم به حافظه فلش و مموری کارت

– جلوگیری از آلوده شدن سیستم به انواع ویروس اتوران

– امکان فراهم‌سازی حالت فقط خواندنی حافظه‌های قابل حمل نظیر فلش، مموری کارت، هارد اکسترنال و …

– امکان کنترل دسترسی به CD/DVD, Floppy, WPD, USB, Memory Card و ..

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Ratool.cover1  300x151 - دانلود Ratool 1.4 (Removable Access tool) - نرم افزار کنترل دسترسی حافظه‌های USB Ratool.cover2  300x237 - دانلود Ratool 1.4 (Removable Access tool) - نرم افزار کنترل دسترسی حافظه‌های USB

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR