دانلود VidMobie Video Converter Ultimate 2.1.1 – مبدل حرفه‌ای فرمت‌های ویدیویی

دانلود VidMobie Video Converter Ultimate 2.1.1 - مبدل حرفه‌ای فرمت‌های ویدیویی

 

دانلود VidMobie Video Converter Ultimate

| مبدل حرفه‌ای فرمت‌های ویدیویی |

 

VidMobie Video Converter Ultimate 2.1.1 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند به جهت تبدیل کردن فرمت‌های ویدیویی است که در قالب یک ابزار همه‌کاره در این زمینه برای شما ایفای نقش خواهد کرد. با این برنامه، کاربر به یک جعبه ابزار حرفه‌ای برای تبدیل فرمت ویدیوها، ریپ کردن و همینطور کپی کردن دیسک‌های DVD, Blu-ray دسترسی خواهد داشت. به طور کلی، اگر که بخواهید برای هرکدام از این نیازها ابزاری مجزا داشته باشید، لازم است که چند نرم افزار مختلف را در سیستم خود نصب کنید. اما با استفاده از این ابزار جامع و همه‌کاره، تقریبا همه نیازهای شما برای کار با فرمت‌های صوتی و تصویری پوشش داده خواهد شد.

این نرم افزار در واقع یک مبدل حرفه‌ای برای انواع فرمت‌های رایج و شناخته شده صوتی و تصویری است که از جمله آن‌ها می‌توان به MP4, WMV, AVI, MKV, MP3, M4A, WAV و … اشاره کرد. شما همچنین با استفاده از این برنامه می‌توانید محتوای دیسک بلوری یا دی‌وی‌دی و یا ایمیج این دیسک‌ها را به راحتی استرخاج و در فرمت دلخواه خود ذخیر کنید. علاوه بر این، نرم افزار فوق با دارا بودن امکانات ویرایشی ساده و در عین حال کاربردی، به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید با سرعتی 6 برابری به نسبت دیگر مبدل‌ها، فایل‌های ویدیویی را به فرمت‌های مختلف تبدیل کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار VidMobie Video Converter را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار VidMobie Video Converter :

– امکان تبدیل کردن فرمت‌های ویدیویی نظیر MP4, WMV, AVI, MKV, MP3, M4A, WAV به همدیگر

– قابلیت ریپ کردن و استخراج محتوای دیسک‌های Blu-ray/DVD

– امکان تبدیل کردن فیلم‌های بلوری/‌دی‌وی‌دی برای تماشا در گوشی موبایل و تبلت

– امکان کپی کردن دیسک‌های Blu-ray/DVD

– قابلیت برش، کراپ و افکت‌گذاری فیلم‌ها

– دارا بودن سرعت بسیار بالا در امر تبدیل فرمت‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

VidMobie Video Converter Ultimate.cover1  300x191 - دانلود VidMobie Video Converter Ultimate 2.1.1 - مبدل حرفه‌ای فرمت‌های ویدیویی VidMobie Video Converter Ultimate.cover2  300x191 - دانلود VidMobie Video Converter Ultimate 2.1.1 - مبدل حرفه‌ای فرمت‌های ویدیویی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 56.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR