دانلود BrightnessSwitch 1.1.1.0 – سوئیچ بین تم Dark/Light در ویندوز

دانلود BrightnessSwitch 1.1.1.0 - سوئیچ بین تم Dark/Light در ویندوز

 

دانلود BrightnessSwitch

| سوئیچ بین تم Dark/Light در ویندوز |

 

BrightnessSwitch 1.1.1.0 نام یک محصول نرم افزاری رایگان و متن باز است که به کمک آن کاربر می‌تواند به راحتی بین حالت Dark/Light تم در ویندوز سوئیچ کند. در حال حاضر، ابزارهای رایگان بسیار زیادی در فضای اینترنت پیدا می‌شوند که امکانات جذابی را به ویندوز اضافه می‌کنند. در بسیاری از موارد، اینگونه ابزارها فضای زیادی را در ویندوز می‌گیرند. اما نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، قادر است یک امکان خلاقانه را با حجمی بسیار کوچک و سریع در اختیار شما قرار دهد. با این ابزار شما به آسانی و سرعت می‌توانید بین دو حالت دارک / لایت در ویندوز سوئیچ کنید.

این نرم افزار در واقع ابزار کارآمد است که در هر زمان از شبانه‌روز می‌توانید آن را مورد استفاده قرار دهید. همانطور که از عنوان ان برنامه پیداست، این ابزار به شما راهکاری را پیشنهاد می‌کند تا به سرعت بتوانید تم ویندوز خود را بین حالت Dark/Light سوئیچ کنید. این برنامه به طور کامل رایگان و متن باز توسعه داده شده و مناسب برای افرادی است که می‌خواهند طی روز چند مرتبه در ساعات مختلف پوسته ویندوز را بین حالات تاریک و روشن تغییر دهند. هم اکنون می توانید نرم افزار BrightnessSwitch را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار BrightnessSwitch :

– امکان سوئیچ آسان بین حالات Dark/Light در ویندوز

– دارا بودن کارکرد سریع و ساده

– مناسب برای دوست‌داران حالت دارک مد ویندوز

– امکان سوئیچ خودکار بین حالات تاریک و روشن بسته به ساعات مختلف شبانه‌روز و یا سنسور نور

– امکان کارکرد خودکار و یا تنظیم به صورت سدتی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

BrightnessSwitch.cover1  300x101 - دانلود BrightnessSwitch 1.1.1.0 - سوئیچ بین تم Dark/Light در ویندوز BrightnessSwitch.cover2  300x97 - دانلود BrightnessSwitch 1.1.1.0 - سوئیچ بین تم Dark/Light در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 100 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR