دانلود iToolab UnlockGo 4.1.1 – نرم افزار باز کردن قفل آیفون و آیپد

دانلود iToolab UnlockGo 4.1.1 - نرم افزار باز کردن قفل آیفون و آیپد

 

دانلود iToolab UnlockGo

| نرم افزار باز کردن قفل آیفون و آیپد |

 

iToolab UnlockGo 4.1.1 نام نرم افزاری است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید قفل آیفون یا آیپد خود را باز کنید. همانطور که می‌دانید، سیستم امنیتی آیفون به یکی از روش‌های Passcode / Touch ID / Face ID تنظیم می‌شود. هرکدام از این قفل‌ها، از امکان دسترسی افراد غیرمجاز به دیوایس کاربر جلوگیری می‌کنند. در پاره‌ای از اوقات پیش می‌آید که کاربر رمز خود را فراموش کرده و یا اینکه بنا به هر دلیلی، امکان باز کردن قفل با اثر انگشت یا سیستم تشخیص چهره فراهم نباشد. در چنین مواقعی، شاید تصور کنید که دیگر امکانی برای باز کردن قفل دستگاه شما وجود ندارد. اما در این مطلب از سایت یاس دانلود نرم افزاری را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که می‌تواند قفل دستگاه شما را در سناریوهای فوق باز کند تا به شکل دسترسی کامل بتوانید آن را باز کنید.

این نرم افزار به شما امکانی می‌دهد که بتوانید در انواع سناریوهای رمز دستگاه خود را پشت سر بگذارید و به صورت کامل به آن دسترسی پیدا کنید. این برنامه می‌تواند رمزهای 4 یا 6 رقمی، Touch Id و Face ID را در عرض چند ثانیه دور بزند. علاوه بر این، شما با این برنامه می‌توانید iCloud activation را نیز از بین ببرید و امکان دسترسی به دستگاه خود را مجددا فراهم کنید. در کنار این‌ها امکان پشت سر گذاشتن محدودیت دیزیبل شدن آیفون نیز از دیگر امکانات این برنامه به شمار می‌رود. هم اکنون می توانید نرم افزار iToolab UnlockGo را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار iToolab UnlockGo :

– امکان حذف کردن پسورد ‏‏‎ ‎4-digit/6-digit

– امکان حذف قفل iCloud

– امکان حل مشکل iPhone is Disabled

– قابلیت استفاده ساده و آسان

– سازگاری با آیفون و آیپد

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

iToolab UnlockGo.cover1  300x199 - دانلود iToolab UnlockGo 4.1.1 - نرم افزار باز کردن قفل آیفون و آیپد iToolab UnlockGo.cover2  300x199 - دانلود iToolab UnlockGo 4.1.1 - نرم افزار باز کردن قفل آیفون و آیپد

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 89 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR