دانلود Net Disabler 1.1 – نرم افزار غیرفعال کردن دسترسی به اینترنت

دانلود Net Disabler 1.1 - نرم افزار غیرفعال کردن دسترسی به اینترنت

 

دانلود Net Disabler

| نرم افزار غیرفعال کردن دسترسی به اینترنت |

 

Net Disabler 1.1 نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی در زمینه غیرفعال کردن دسترسی به اینترنت در سیستم‌عامل ویندوز است که با این کار، امکانات بسیاری را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می‌دهد. به طور متوسط، نوجوانان روزانه بیش از 9 ساعت از زمان خود را صرف استفاده از اینترنت و خدمات مرتبط با آن می‌کنند. این بیشتر از زمانی است که آن‌ها در شبانه‌روز استراحت شبانه دارند و بسیار بیشتر از مدت زمانی است که باید به طور متوسط صرف مطالعه و درس خواندن اختصاص یابد. در چنین مواقعی، نبود دسترسی به اینترنت شاید که بتواند به نحوی این روند را تغییر دهد و زمان مفید بیشتری را برای آن‌ها مهیا کند.

البته قطع کردن دسترسی به اینترنت می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد اعم از جلوگیری برنامه‌ها جهت بروزرسانی خودکار، جلوگیری از دریافت اعلان ایمیل و یا شبکه‌های اجتماعی و همچنین جلوگیری از حواس‌پرتی افراد حین انجام امور روزمره که همه و همه بر بستر شبکه اینترنت به انجام می‌رسند. در این مطلب از سایت یاس دانلود نرم افزاری را برای شما کاربران سیستم‌عامل ویندوز آماده کرده‌ایم که به واسطه آن شما می‌توانید دسترسی به اینترنت را محدود کنید و بر روی زمان اختصاص یافته به آن، کنترل داشته باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار Net Disabler را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Net Disabler :

– امکان غیرفعال ساختن دسترسی به اینترنت به صورت کامل

– از بین بردن احتمال حواس‌پرتی کاربر با دریافت اعلان ایمیل و یا شبکه‌های اجتماعی

– افزایش مدت زمان کار مفید کاربر در حین استفاده از رایانه

– امکان غیرفعال/فعال کردن آسان و سریع دسترسی به اینترنت تنها با یک کلیک

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کارکرد آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Net Disabler.cover1  300x230 - دانلود Net Disabler 1.1 - نرم افزار غیرفعال کردن دسترسی به اینترنت Net Disabler.cover2  300x230 - دانلود Net Disabler 1.1 - نرم افزار غیرفعال کردن دسترسی به اینترنت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.07 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR