دانلود WinExt Registry Fixer 1.0 Build 001 – نرم افزار بهینه‌سازی و ترمیم رجیستری ویندوز

دانلود WinExt Registry Fixer 1.0 Build 001 - نرم افزار بهینه‌سازی و ترمیم رجیستری ویندوز

 

دانلود WinExt Registry Fixer

| نرم افزار بهینه‌سازی و ترمیم رجیستری ویندوز |

 

WinExt Registry Fixer 1.0 Build 001 نام یک ابزار جدید، زیبا و کاربرپسند به منظور بهینه‌سازی و ترمیم رجیستری ویندوز است که با استفاده از آن، کاربر می‌تواند پرفرمنس سیستم خود را به بالاترین اندازه ممکن ارتقا دهد. با این برنامه شما به آسانی می‌توانید اطلاعات زائد و اضافی در رجیستری، کلیدهای برجای مانده بعد از حذف برنامه و بازی‌ها و همینطور حافظه کش موجود در آن را پاک‌سازی کنید تا بدین واسطه هم بخشی از فضای اشغال شده توسط سیستم‌عامل را آزاد کنید و هم اینکه سرعت و بهره‌وری سیستم را ارتقا دهید.

دلایل متعددی وجود دارد که کاربر حس می‌کند که سرعت اجرای دستورات در سیستم به اندازه گذشته نیست و این موضوع، با گذشت زمان خود را بیشتر و بیشتر نشان می‌دهد. یکی از عوامل اصلی چنین اتفاقاتی، وجود ایراد در رجیستری ویندوز است که عوامل مختلفی باعث و بانی آن هستند. در صورتی که شما هم با مشکلاتی مشابه دست و پنجه نرم می‌کنید و می‌خواهید که به سرعت کلیه ایرادات احتمالی موجود در رجیستری سیستم را برطرف کنید، ما برایتان ابزاری را آماده کرده‌ایم که به سرعت می‌تواند هرگونه ایرادات مشابه در رجیستری ویندوز را پیدا کند و صرفا با چند کلیک ساده آن‌ها را رفع کند تا سیستم مجددا به کیفیت و سرعت قبل آماده پاسخگویی به دستورات شما باشد.  هم اکنون می توانید نرم افزار WinExt Registry Fixer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WinExt Registry Fixer :

– امکان ترمیم رجیستری ویندوز و اصلاح ایرادات رایج در آن

– از بین بردن اطلاعات اضافی و کلیدهای بلا استفاده در رجیستری ویندوز

– امکان اسکن عمیق رجیستری ویندوز و کشف ایرادات رایج

– امکان خروجی گرفتن از نتایج اسکن نرم افزار

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

WinExt Registry Fixer.cover1  300x226 - دانلود WinExt Registry Fixer 1.0 Build 001 - نرم افزار بهینه‌سازی و ترمیم رجیستری ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 500 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR