دانلود iFun Screenshot 1.0.0.995 – نرم افزار ثبت اسکرین‌شات با امکانات گسترده در ویندوز

دانلود iFun Screenshot 1.0.0.995 - نرم افزار ثبت اسکرین‌شات با امکانات گسترده در ویندوز

 

دانلود iFun Screenshot

| نرم افزار ثبت اسکرین‌شات با امکانات گسترده در ویندوز |

 

iFun Screenshot 1.0.0.995 نام یک ابزار رایگان و جدید به منظور ثبت آسان اسکرین‌شات در ویندوز است که امکاناتی جامع در این زمینه را برای شما کاربران عزیز و محترم فراهم می‌کند. با استفاده از این برنامه، کاربر به راحتی می‌تواند از صفحه دسکتاپ رایانه یا لپ تاپ خود اسکرین‌شات ثبت کند و بلافاصله آن را ویرایش و سپس بر روی فیسبوک، توییتر و یا پینترست قرار دهد. زمانی که شما به یک کپچر سریع از محیط سیستم نیاز دارید، از ابزار پیش‌فرض ویندوز استفاده می‌کنید و یا اینکه اگر به امکانات بیشتری احتیاج داشته باشید، احتمالا به سراغ ابزارهای جایگزین این کار خواهید رفت.

در اینجا شما را با یک ابزار جایگزین جهت ثبت و به‌اشترا‌گذاری اسکرین‌شات در ویندوز آشنا می‌کنیم که از آن می‌توانید به عنوان یک راهکار سریع و حرفه‌ای برای ثبت اسکرین‌شات در محیط ویندوز استفاده کنید. برای مثال، شما می‌توانید تعیین کنید که اسکرین شات از صفحه فعال ذخیره شود و یا اینکه به شکل تمام صفحه از محیط ویندوز اسکرین‌شات گرفته شود. علاوه بر این، پس از ثبت اسکرین‌شات به طور مستقیم به محیط ویرایش تصویر این برنامه هدایت می‌شوید که امکانات جامعی در این زمینه را در اختیارتان قرار می‌دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار iFun Screenshot را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار iFun Screenshot :

– امکان ثبت اسکرین‌شات فول اسکرین و یا انتخابی از نواحی خاص صفحه نمایش

– امکان ثبت اسکرین‌شات از صفحات وب (پشتیبانی از اسکرول)

– امکان ذخیره اسکرین‌شات در کلیپ برد و یا هارد دیسک

– امکان ویرایش آسان و سریع اسکرین‌شات‌‌ها

– قابلیت به‌اشتراک‌گذاری اسکرین‌شا‌ت در دیگر پلتفرم‌ها

– دارا بودن امکانات ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

iFun Screenshot.cover1  300x145 - دانلود iFun Screenshot 1.0.0.995 - نرم افزار ثبت اسکرین‌شات با امکانات گسترده در ویندوز iFun Screenshot.cover2  300x145 - دانلود iFun Screenshot 1.0.0.995 - نرم افزار ثبت اسکرین‌شات با امکانات گسترده در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7.75 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR