دانلود PDQ Deploy 19.3.350 Enterprise – مدیریت نصب و بروزرسانی سیستم‌ها در شبکه

دانلود PDQ Deploy 19.3.42 Enterprise - مدیریت نصب و بروزرسانی سیستم‌ها در شبکه

 

دانلود PDQ Deploy

| مدیریت نصب و بروزرسانی سیستم‌ها در شبکه |

 

PDQ Deploy 19.3.350 Enterprise نام یک محصول نرم افزاری سریع و قدرتمند است که با استفاده از آن، کاربر می‌تواند به صورت از راه دور به مدیریت دیگر سیستم‌های موجود در شبکه بپردازد. به عنوان مثال در صورتی که شما به عنوان مدیر شبکه در یک مجموعه فعالیت دارید، فرآیند نصب و بروزرسانی نرم افزار، سیستم‌عامل، پچ‌های امنیتی و … به صورت دستی، احتمالا برایتان امری زمان‌بر و دشوار است. در این مطلب از سایت یاس دانلود نرم افزاری را آماده کرده‌ایم که به طور خاص با این هدف طراحی شده که به افراد کمک کند تا بتوان اپلیکیشن‌ها را بر روی دیگر کامپیوترها در شبکه به صورت ریموت نصب کند.

مدیریت چندین ورک‌استیشن در یک شبکه یا اکتیو دایرکتوری دامین، یک کار پیچیده و دشوار است که مدیران شبکه با این کارها دائما سر و کار دارند. به منظور مدیریت هرچه بهتر این فرآیند، اپلیکیشن‌هایی طراحی شده‌اند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید فرآیند استقرار و نگهداری اپلیکیشن‌ها و آپدیت‌های آن‌ها در شبکه را مدیریت کرد. نرم افزاری که در اینجا خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم، یکی از بهترین ابزارها در زمینه مدیریت سیستم‌ها در شبکه است که با دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند خود، شما را قادر می‌سازد تا با سهولت بیشتری بتوانید فرآیند مدیریت سیستم‌ها در شبکه را به انجام برسانید. هم اکنون می توانید نرم افزار PDQ Deploy را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PDQ Deploy :

– امکان کاستومایز کردن نصب‌ها

– قابلیت نصب یک اپلیکیشن به طور همزمان روی چند سیستم

– مناسب برای استقرار و نگهداری سیستم‌ها در شبکه

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PDQ Deploy.cover1  300x215 - دانلود PDQ Deploy 19.3.350 Enterprise - مدیریت نصب و بروزرسانی سیستم‌ها در شبکه PDQ Deploy.cover2  300x222 - دانلود PDQ Deploy 19.3.350 Enterprise - مدیریت نصب و بروزرسانی سیستم‌ها در شبکه

 



مهرگان آی‌تی


System requirements:

Console Machines
– Windows 11, 10, 8x, Server 2012x or higher
– Microsoft .NET Framework 4.6.2 or higher
– 4 GB RAM, 8 GB recommended
– Installing on a Domain Controller or Microsoft Exchange Server is not recommended

Target Machines
– Windows 11, 10, 8x, Server 2012x or higher
– .NET Framework 4.6.2 or higher (can be remotely installed via PDQ Inventory)
– 1 GB RAM, 2 GB recommended
– PowerShell 3+ is recommended for PDQ Deploy

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 83 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR