دانلود Schoolhouse Bingo Professional 3.0.110.0 – نرم افزار آموزش مجازی دروس مختلف با بازی

دانلود Schoolhouse Bingo Professional 3.0.110.0 - نرم افزار آموزش مجازی دروس مختلف با بازی

 

دانلود Schoolhouse Bingo

| نرم افزار آموزش مجازی دروس مختلف با بازی |

 

Schoolhouse Bingo Professional 3.0.110.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند برای افرادی است که می‌خواهند آموزش را به صورت مجازی و با محتوایی جذاب و سرگرم‌کننده برای مخاطب آماده کنند. همانطور که می‌دانید، امروزه بسیاری از آموزش‌ها به سمت مجازی و آنلاین رفته‌اند. به لطف شبکه اینترنت و مزایای متعدد آن، افراد می‌توانند محتوای آموزشی خود را به شکلی ساده طراحی و در اختیار مخاطب خود قرار دهند. در صورتی که شما هم احتیاج دارید که بتوانید محتوای آموزشی خود را به صورت اینترنتی آماده کنید، با این برنامه به راحتی چنین امکانی در اختیار شما خواهد بود.

خصوصیت مهم این برنامه، قابلیت آماده‌سازی دروس و محتوای آموزشی به صورت پازل و بازی است. در واقع شما می‌توانید موضوعات مورد نظر خود برای آموزش مخاطب را در قالب بازی و سرگرمی آماده کنید. این طریقه آموزش، رغبت بیشتری به افراد می‌دهد تا برای آموزش دیدن تلاش کنند. این نرم افزار به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید محتوای آموزشی خود را در قالب معماهایی در زمینه‌های مختلف نظیر ریاضی، جغرافیا، علوم، گرامر و دیگر موضوعات مورد نظر خود آماده ساخته و به سادگی خروجی هر آموزش را در اختیار مخاطب و یا دانش‌آموزان خود قرار دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Schoolhouse Bingo را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Schoolhouse Bingo Professional :

– امکان بهینه‌سازی آموزش مخاطب و دانش‌آموزان

– قابلیت ساخت و آماده‌سازی پازل‌های سرگرم‌کننده برای دانش‌آموزان

– طراحی شده برای کلاس‌های درسی

– امکان ساخت بازی‌ها بینگو برای ریاضیات، جغرافیا، زبان و …

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Schoolhouse Bingo Professional.cover1  212x300 - دانلود Schoolhouse Bingo Professional 3.0.110.0 - نرم افزار آموزش مجازی دروس مختلف با بازی Schoolhouse Bingo Professional.cover2  232x300 - دانلود Schoolhouse Bingo Professional 3.0.110.0 - نرم افزار آموزش مجازی دروس مختلف با بازی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 26 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR