دانلود PDQ Inventory 19.3.298.0 Enterprise – نرم افزار مدیریت سیستم‌های تحت شبکه

دانلود PDQ Inventory 19.3.30.0 Enterprise - نرم افزار مدیریت سیستم‌های تحت شبکه

 

دانلود PDQ Inventory

| نرم افزار مدیریت سیستم‌های تحت شبکه |

 

PDQ Inventory 19.3.298.0 Enterprise نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی است که به واسطه آن، کاربر می‌تواند اطلاعات جامعی در رابطه با کلیه سیستم‌های موجود در شبکه داخلی جمع‌آوری کند. همانطور که می‌دانید، مدیریت سیستم‌های یک شبکه کاری پرتکرار و پراهمیت است که مدیران آی‌تی روزانه با آن سر و کار دارند. در این بین، جمع‌آوری اطلاعاتی همچون پردازش‌های در حال اجرا، اپلیکیشن‌ها، سرویس‌ها، درایورها و همینطور اطلاعاتی از سخت افزار سیستم‌ها از اهمیت بالایی برخودارند که بایست این کارها را به شکل مداوم به انجام رساند. در صورتی که شما هم قصد دارید که اینگونه اطلاعات را از سیستم‌های موجود در شبکه دائما زیرنظر داشته باشید، ما برایتان یک محصول نرم افزاری جدید را سراغ داریم که این امکان را به آسانی برایتان فراهم می‌کند.

این برنامه به طور خاص جهت جمع‌آوری اطلاعات مربوط به منابع شما در شبکه طراحی شده است. این برنامه مجهز به امکاناتی است که با استفاده از آن‌ها با سهولت بیشتری می‌توانید منابع خود را مدیریت کنید. از جمله این ابزارها می‌توان به Run Command, Wake, VNC, Event Viewerm Manage with MMC, Remote Assistant, Reboot / Shutdown و… اشاره کرد. با این برنامه، کاربر می‌تواند نگاه دقیق‌تری بر روی پردازش‌ها داشته باشد و به خوبی هرگونه سرویس و یا اپلیکیش در حال اجرا را مدیریت و کنترل نماید. این برنامه قادر است کلیه این اطلاعات را در قالب دیتاهایی با امکان گزارش‌گیری در اختیار شما بگذارد تا بتوانید با اجرای کوئری و اعمال فیلتر، به هرکدام از آن‌ها دسترسی سریع داشته باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار PDQ Inventory را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PDQ Inventory :

– امکان اسکن‌های نرم افزار و سخت افزار به صورت زمان‌بندی شده

– امکان اسکن خودکار سیستم‌ها بعد از پیکربندی

– امکان اسکن فایل و ویندوز رجیستری

– قابلیت مدیریت نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم‌ها

– قابلیت ردیابی کاستوم‌دیتا و همینطور اطلاعات مربوط به امول

– امکان جمع‌آوری داده‌ها و گزارش‌گیری از آن‌ها

– دارا بودن محط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PDQ Inventory.cover1  300x192 - دانلود PDQ Inventory 19.3.298.0 Enterprise - نرم افزار مدیریت سیستم‌های تحت شبکه PDQ Inventory.cover2  300x213 - دانلود PDQ Inventory 19.3.298.0 Enterprise - نرم افزار مدیریت سیستم‌های تحت شبکه

 



مهرگان آی‌تی


System requirements:

Console Machines
– Windows 11, 10, 8x, Server 2012x or higher
– Microsoft .NET Framework 4.6.2 or higher
– 4 GB RAM, 8 GB recommended
– Installing on a Domain Controller or Microsoft Exchange Server is not recommended

Target Machines
– Windows 11, 10, 8x, Server 2012x or higher
– .NET Framework 4.6.2 or higher (can be remotely installed via PDQ Inventory)
– 1 GB RAM, 2 GB recommended
– PowerShell 3+ is recommended for PDQ Deploy

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 78 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR