دانلود بازی Offroad Driving Simulator 4×4 برای PC

دانلود بازی Offroad Driving Simulator 4x4 برای PC

 

دانلود بازی Offroad Driving Simulator 4×4 برای کامپیوتر

| بازی شبیه‌ساز رانندگی آفرود |

| نسخه TiNYiSO |

 

Offroad Driving Simulator 4×4 بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های شبیه‌سازی، آفرود و ماشین‌سواری می باشد که در سال 2021 توسط Game Mavericks ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی، فرصتی برای شما مهیاست تا با اتومبیل مخصوص خود، به یک ماجراجویی جاده‌ای بروید. با توجه به اینکه خودروی شما آفرود است، باید از تپه‌ها، دره‌ها، بیابان‌ها، جنگل‌ها و حتی مسیرهای گلی و برفی عبور کنید و مهارت خود در این زمینه را به نمایش درآورید.

سفر شما در طول این بازی، به مناطق خارج از شهر خواهد بود. ده‌ها کامیون و وسایل نقلیه مخصوص آفرود در اختیار شماست تا بتوانید از این تجربه نهایت لذت را ببرید. شما در طول این بازی می‌توانید در مسابقات رانندگی خارج از جاده شرکت کنید و ثابت کنید که رانندگی در هر شرایطی برای شما مثل آب خوردن است! انواع وسایل نقلیه آفرود در کلاس‌های مختلف، قابلیت‌های شخصی‌سازی ظاهری و فنی گسترده و همچنین شرکت در رویدادهای متنوع و جذاب از مهم‌ترین خصوصیات بازی به شمار می‌رود. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Offroad Driving Simulator 4×4 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Offroad Driving Simulator 4x4 1 300x169 - دانلود بازی Offroad Driving Simulator 4x4 برای PC Offroad Driving Simulator 4x4 2 300x169 - دانلود بازی Offroad Driving Simulator 4x4 برای PC

 

Offroad Driving Simulator 4x4 3 300x169 - دانلود بازی Offroad Driving Simulator 4x4 برای PC Offroad Driving Simulator 4x4 4 300x169 - دانلود بازی Offroad Driving Simulator 4x4 برای PC

 

تریلر بازی Offroad Driving Simulator 4×4 :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP SP3
Processor: 2 GHz Intel Dual Core Processor
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 8800/ATI Radeon HD 2600 (256MB minimum)
Storage: 2400 MB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows XP SP3/Vista/Windows 7
Processor: 2.3 GHz Intel Quad Core Processor
Memory: 3 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX460/ATI Radeon HD 5850 (512MB minimum)
Storage: 2400 MB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR