دانلود VovSoft Placebo Cleaner 1.0 – ابزار حرفه‌ای پاک‌سازی سیستم

دانلود VovSoft Placebo Cleaner 1.0 - ابزار حرفه‌ای پاک‌سازی سیستم

 

دانلود VovSoft Placebo Cleaner

| ابزار حرفه‌ای پاک‌سازی سیستم |

 

VovSoft Placebo Cleaner 1.0 نام یک ابزار جدید و رایگان در زمینه آپتیمایز کردن سیستم است که با استفاده از آن کاربر می‌تواند عملکرد سیستم خود را تا حد زیادی بهبود بخشد. در حال حاضر، شمار متعددی از ابزارها در زمینه پاک‌سازی سیستم وجود دارند که آن‌ها را با اسامی مختلفی نظیر ابزار پاک‌سازی یستم، آپتیمایزر، تون‌آپ و … می‌شناسیم. برخی از این ابزارها کارکرد قابل قبولی دارند و در مقابل برخی دیگر، کارکردی غیرواقعی دارند و گویی که در ظاهر برخی تغییرات را اعمال می‌کنند؛ اما در پس‌زمینه ماجرا خبری از پاک‌سازی و یا آپتیمایز سیستم نیست.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید سیستم خود را به شکلی واقعی و در روشی درست بهینه و پاک‌سازی کنید؛ به گونه‌ای که در پایان این فرآیند، خیال‌تان از بابت اجرای صحیح آن راحت باشد. این برنامه برای پاک‌سازی و بهبود روند کارکرد سیستم زمان زیادی را از شما نمی‌گیرد و شما طی چند کلیک ساده می‌توانید رم سیستم، درایوها، رجیستری و مشکلات مرتبط با اجرای کند و مشکل‌دار بازی‌ها را بهینه‌سازی کرده و به راحتی از شر اینگونه مشکلات راحت شوید. هم اکنون می توانید نرم افزار VovSoft Placebo Cleaner را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار VovSoft Placebo Cleaner :

– امکان پاک‌سازی و آپتیمایز کردن سیستم

– قابلیت بهینه‌سازی رم و افزایش فضای در دسترس آن

– امکان بهینه‌سازی اجرای بازی‌ها در کامپیوتر

– بهینه‌سازی رجیستری و ترمیم مشکلات احتمالی آن

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

VovSoft Placebo Cleaner.cover1  300x237 - دانلود VovSoft Placebo Cleaner 1.0 - ابزار حرفه‌ای پاک‌سازی سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.48 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR