دانلود بازی Harvested برای PC

دانلود بازی Harvested برای PC

 

دانلود بازی Harvested برای کامپیوتر

| بازی هاروستد |

| نسخه Unleashed |

 

Harvested بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و استراتژیک می باشد که در سال 2021 توسط Vashta Entertainment ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. این بازی همه آن چیزی که شما از یک عنوان استراتژیک انتظار داشته باشید را برای شما به ارمغان آورده تا بتوانید ضمن مدیریت منابع و ساخت پایگاه اختصاصی خود، نبردی حماسی را به نمایش درآورید. محیط این بازی، با دقت بسیار بالایی طراحی گردیده تا علاقه‌مندان بتوانند از این تجربه به بهترین شکل لذت ببرند. تمام سیستم این بازی، بر مبنای طرح‌ریزی دقیقی آماده گردیده تا شما بتوانید با تصمیمات خود، سرنوشت نبردی بزرگ را رقم بزنید.

این بازی دارای شمار متعددی از نقشه‌های مخصوص است که شما می‌توانید با گزینش هریک، تجربه منحصر به فرد خود را داشته باشید. جهان در تسخیر شماست. برای تامین چوب می‌توانید درختان جنگل را مورد استفادهقرار دهید و یا اینکه از معادن عمل استخراج مواد مورد نظر را انجام دهید. ولی برای جمع‌آوری همه آن‌ها به اندازه مورد نیاز، باید زمان صرف کنید. البته می‌توان در کنار آن، از کارگران مختلف نیز استفاده کنید تا آن‌ها نیز شما را در رسیدن به اهداف‌تان یاری کنند. در ادامه می‌توانید با پیش بردن این فعالیت‌ها، خود را آماده نبردی حماسی کرده و سرنوشت آن را خودتان رقم بزنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Harvested را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Harvested 1 300x169 - دانلود بازی Harvested برای PC Harvested 2 300x169 - دانلود بازی Harvested برای PC

 

Harvested 3 300x169 - دانلود بازی Harvested برای PC Harvested 4 300x169 - دانلود بازی Harvested برای PC

 

تریلر بازی Harvested :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core™ Duo or faster
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Direct X 9.0c compliant video card with at least 512Mb
Storage: 500 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core™ Quad or faster
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Direct X 9.0c compliant video card with at least 512Mb
Storage: 500 MB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 77 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR