دانلود قبضینو – پرداخت قبض، خلافی و عوارض 1.1.0 برای اندروید

دانلود قبضینو - پرداخت قبض، خلافی و عوارض 1.1.0 برای اندروید

 

دانلود نرم افزار قبضینو – پرداخت قبض، خلافی و عوارض برای اندروید

| نرم افزار قبضینو برای اندروید |

 

قبضینو – پرداخت قبض، خلافی و عوارض 1.1.0 نام یک محصول نرم افزاری قابل اطمینان و قدرتمند به منظور پرداخت آسان کلیه قبوض خدماتی است که طی چند سال اخیر توانسته محبوبیت بسیاری را در بین کاربران ایرانی به دست آورد. همانطور که می‌دانید با آغاز طرح قبوض کاغذی، پرداخت قبض‌های ماهانه آب، برق، گاز، تلفن و … به یک چالش تبدیل شد. دفاتر پیشخوان، دستگاه‌های ATM و کارت‌خوان‌های سیار از جمله روش‌هایی بودند که در ابتدا مردم آن‌ها را برای پرداخت قبوض خود مورد استفاده قرار می‌دادند. ولی رفته رفته سرویس‌های پرداخت آنلاین قبوض خدماتی، محبوبیت بیشتری پیدا کرده و در این بین، اپلیکیشن قبضینو توانست طی مدت زمانی کوتاه به یک محبوبیت چشم‌گیر برسد. قبضینو در واقع ساده‌ترین راه برای استعلام و پرداخت تکی و گروهی انواع قبوض و عوارض است. با استفاده از این اپلیکیشن، شما می‌توانید با وارد کردن شناسه قبوض خدماتی برق، آب، گاز و تلفن ثابت، نسبت به پرداخت هزینه اشتراک آن‌ها اقدام نمایید.

در قبضینو، امکان پرداخت کلیه قبوض آب، گاز، تلفن ثابت، خلافی ماشین، خلافی موتور و همنینطور قبض سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول، ایرانسل و رایتل مهیاست. علاوه بر این، توسط این اپلیکیشن شما می‌توانید عوارض آزادراه، عوارض شهرداری، ملک و مسکن را نیز به راحتی پرداخت نمایید. مزیت مهم این اپلیکیشن این است که کاربر می‌تواند با شماره تلفن همراه خود به حساب کاربری شخصی وارد شده و سند پرداخت کلیه قبوض خود را به همراه شماره پیگیری مشاهده و مدیریت نماید. در صورتی که شما هم نیاز دارید که بتوانید با استفاده از این سرویس، قبوض خدماتی خود را با سهولت و سادگی بیشتری پرداخت کنید، پیشنهاد می‌کنیم تازه‌ترین نسخه از این نرم افزار را از وب‌سایت یاس دانلود دریافت و بر روی گوشی موبایل خود نصب و این خدمات را همیشه به همراه خود داشته باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار نرم افزار قبضینو برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار قبضینو – پرداخت قبض، خلافی و عوارض :

– امکان پرداخت سریع و آسان انواع قبوض خدماتی

– قابلیت پرداخت قبوض از طریق شناسه قبض (بدون نیاز به شناسه پرداخت)

– روشی مناسب برای پرداخت اینترنتی قبوض در طرح حذف قبوض کاغذی

– امکان پرداخت قبوض برق، گاز، تلفن ثابت و آب

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ghabzino1 84x150 - دانلود قبضینو - پرداخت قبض، خلافی و عوارض 1.1.0 برای اندروید ghabzino2 84x150 - دانلود قبضینو - پرداخت قبض، خلافی و عوارض 1.1.0 برای اندروید ghabzino3 84x150 - دانلود قبضینو - پرداخت قبض، خلافی و عوارض 1.1.0 برای اندروید ghabzino4 84x150 - دانلود قبضینو - پرداخت قبض، خلافی و عوارض 1.1.0 برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 4.84 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR