دانلود Apeaksoft Screen Recorder 2.1.20 x86/x64 – نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش

دانلود Apeaksoft Screen Recorder 1.3.36 - نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش

 

دانلود Apeaksoft Screen Recorder

| نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش |

 

Apeaksoft Screen Recorder 2.1.20 x86/x64 نام یک ابزار حرفه‌ای جدید به منظور ضبط فیلم به همراه صدا از صفحه نمایش ویندوز است. با این برنامه، شما به راحتی می‌توانید از کلیه فرآیندهای در حال اجرا بر روی صفحه فیلمبرداری کرده و خروجی آن را در فرمت دلخواه خود خروجی بگیرید. این برنامه بیشتر مختص افرادی است که می‌خواهند فیلم‌های آموزشی ضبط کنند یا اینکه برای ضبط تجربه گیم‌پلی بازی مورد نظر خود نیاز به ابزاری مشابه دارند. این ابزار، تقریبا هرآنچه که شما در این حوزه نیاز داشته باشید را در خود دارد و با آن، نیاز به هیچ ابزار مشابه دیگری نخواهید داشت.

این نرم افزار در واقع یک ابزار قابل انعطاف به منظور ضبط فیلم و صدا از صفحه نمایش است که با استفاده از آن، شما به راحتی می‌توانید ویدیوهای آنلاین، مکالمات تصویری اسکایپ، گیم‌پلی بازی‌ها، پادکست‌ها، وبینارها، سخنرانی‌ و کنفرانس‌های آنلاین، ویدیوهای وبکم و … را ضبط و در فرمت ویدیویی دلخواه خود آن‌ها را ذخیره کنید. علاوه بر این، نرم افزار فوق مجهز به یک ابزار ویرایشی حرفه‌ای نیز مجهز شده تا در پایان فرآیند ضبط، شما بتوانید ویدیوی ضبط شده خود را با سهولت بسیار ویرایش و تغییرات دلخواه‌تان را بر روی آن اعمال کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Apeaksoft Screen Recorder را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Apeaksoft Screen Recorder :

– امکان ضبط گیم‌پلی بازی‌ها، مکالمات تصویری اسکایپ، پادسکت‌ها، وبینارها، کلاس‌های آموزشی آنلاین، ویدیوهای وبکم و …

– امکان تعیین ناحیه ضبط از صفحه نمایش

– قابلیت ضبط ویدیو و صدا از محیط ویندوز

– امکان ضبط فیلم از صفحه نمایش با امکان پیش‌نمایش قبل از ذخیره‌سازی

– امکان زمان‌بندی آغاز فرآیند ضبط

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Apeaksoft Screen Recorder.cover1  300x95 - دانلود Apeaksoft Screen Recorder 2.1.20 x86/x64 - نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش Apeaksoft Screen Recorder.cover2  300x91 - دانلود Apeaksoft Screen Recorder 2.1.20 x86/x64 - نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 57 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR