دانلود Free EXE Lock 8.8.2.4 – نرم افزار قفل کردن فایل‌های اجرایی

دانلود Free EXE Lock 8.8.2.4 - نرم افزار قفل کردن فایل‌های اجرایی

 

دانلود Free EXE Lock

| نرم افزار قفل کردن فایل‌های اجرایی |

 

Free EXE Lock 8.8.2.4 نام یک محصول نرم افزاری جدید و ساده به عنوان روشی مناسب برای محافظت از فایل‌های ستاپ و اجرایی (EXE) است که کاربر به کمک آن می‌تواند بر روی فایل‌های مورد ظر خود رمزهای عبور قرار دهد تا دیگر هیچ فرد دیگری نتواند آن‌ها را اجرا کند. این برنامه، امکانی به شما می‌دهد که بتوانید از امکان نصب EXEهای جدید در سیستم جلوگیری کنید و یا اینکه با تعریف رمزهای عبور قوی، از امکان دسترسی به اپلیکیشن‌های از پیش نصب شده در سیستم توسط دیگر کاربران جلوگیری به عمل آورید. در صورتی که سیستم کامپیوتری شما هم به صورت چند کاربره از سوی شما و دیگر اعضای خانواده مورد استفاده مشترک قرار می‌گیرد و شما از بابت امنیت و حریم خصوصی خود نگرانی دارید، این برنامه می‌تواند به خوبی شما را در این زمینه یاری کند.

تنها کافی‌ست که فایل‌های اجرایی خود را به برنامه معرفی نمایید تا با قرار گرفتن رمزهای عبور قوی بر روی آن، امنیت خود را تضمین کنید. این نرم افزار چندین گزینه کاربردی و مفید دارد که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی نیازهای خود در زمینه محافظت از سیستم در برابر اجرا کردن فایل‌های مختلف را پوشش دهید. رابط گرافیکی این نرم افزار بسیار ساده و زیبا طراحی شده و کاربر در نهایت سادگی می‌تواند مجموعه برنامه یا بازی‌ها را به آن معرفی کند تا به راحتی اجرای آن‌ها با رمزهای عبور انتخابی از سمت کاربر محافظت شود. هم اکنون می توانید نرم افزار Free EXE Lock را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Free EXE Lock :

– امکان نصب و راه‌اندازی آسان و ساده

– جلوگیری از دسترسی دیگر کاربران به فایل‌های اجرایی

– امکان محافظت از فایل‌های EXE با رمزهای قوی

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Free EXE Lock.cover1  300x250 - دانلود Free EXE Lock 8.8.2.4 - نرم افزار قفل کردن فایل‌های اجرایی Free EXE Lock.cover2  300x250 - دانلود Free EXE Lock 8.8.2.4 - نرم افزار قفل کردن فایل‌های اجرایی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.92 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR