دانلود Wagnardsoft CPU Benchmark 1.0.0.0 – نرم افزار بنچمارک پردازنده کامپیوتر

دانلود Wagnardsoft CPU Benchmark 1.0.0.0 - نرم افزار بنچمارک پردازنده کامپیوتر

 

دانلود Wagnardsoft CPU Benchmark

| نرم افزار بنچمارک پردازنده کامپیوتر |

 

Wagnardsoft CPU Benchmark 1.0.0.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید و رایگان به منظور بنچمارک پردازنده سیستم است که با دارا بودن امکاناتی جامع در این زمینه، شما را به خوبی از قدرت واقعی سخت افزار سیستم آگاه می‌سازد. در مواردی که شما برای تشخیص زمان مناسب جهت ارتقای سخت افزاری سیستم مطمئن نیستید، یکی از بهترین راه‌ها برای این تصمیم‌گیری استفاده از تست بنچمارک است. اینگونه تست‌ها به شما امکانی می‌دهند تا بتوانید از قدرت واقعی پردازنده سیستم خود مطلع شده و نتایج مربوط به سرعت پردازش را با دیگر مدل‌های روز در دنیا به مقایسه بگذارید.

این برنامه قادر است توان واقعی پردازنده سیستم شما را از روی چندین تست و آزمایش مختلف برای شما به نمایش بگذارد. علاوه بر این، به طور پیش‌فرض نتایج مربوط به بنچمارک برخی از مدل‌های روز بازار نیز برای شما به نمایش در می‌آید تا بتوانید توان سخت افزار خود را از جهات مختلف با آن‌ها مقایسه کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید با این نرم افزار به اطلاعات کاملی از مدل پردازنده، رم، کارت گرافیک، مادربرد، سیستم‌عامل و … نیز دست پیدا کرده و در یک نگاه، این اطلاعات جامع از سیستم خود را کسب نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار Wagnardsoft CPU Benchmark را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Wagnardsoft CPU Benchmark :

– نمایش دادن اطلاعات جامع از مشخصات سخت افزار سیستم

– امکان نمایش جزئیات مربوط به پردازنده و بنچمارک آن

– امکان مقایسه قدرت و سرعت پردازنده با نمونه‌های موجود در بازار

– اطلاع از قدرت واقعی سخت افزارهای سیستم

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Wagnardsoft CPU Benchmark.cover1  300x145 - دانلود Wagnardsoft CPU Benchmark 1.0.0.0 - نرم افزار بنچمارک پردازنده کامپیوتر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 300 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR