دانلود Mango Languages: Personalized Language Learning 5.24.0 – نرم افزار یادگیری زبان برای اندروید

دانلود Mango Languages: Personalized Language Learning 5.24.0 - نرم افزار یادگیری زبان برای اندروید

 

دانلود نرم افزار Mango Languages: Personalized Language Learning برای اندروید

| نرم افزار یادگیری زبان برای اندروید |

 

Mango Languages: Personalized Language Learning 5.24.0 نام یک اپلیکیشن جدید و قدرتمند برای افرادی است که سعی دارند یادگیری یک زبان جدید را شروع کنند. این برنامه با قابلیت دسترسی آفلاین و بدون احتیاج به اینترنت، یک دستیار قدرتمند و حرفه‌ای برای یادگیری زبان به شمار می‌رود و شما با آن می‌توانید به شکلی عملی یادگیری زبان مورد نظر خود را شروع کنید. اگر شما هم را‌ه‌های مختلف یادگیری و آموزش زبان را امتحان رده و در این راستا موفقیت چندانی کسب نکرده‌اید، این برنامه رویکردی کاملا جدید را به شما معرفی می‌کند تا بتوانید در کمترین زمان ممکن زبان مورد نظر خود را آموزش ببینید.

این اپلیکیشن با دارا بودن محتوایی جامع و قوی، امکان برقراری تعامل با کاربر در حین فرآیند یادگیری و مشخص بودن مسیر استاندارد آموزشی برای یادگیری انواع زبان‌ها، یکی از بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان به شمار می‌رود. شما در این برنامه می‌توانید مهارت یادگیری زبان مورد نظر خود را از طریق مطالعه متن، گوش دادن و تکرار و … تقویت کرده و از تجربه آموزش زبان مورد نظرتان با این برنامه لذت ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار نرم افزار Mango Languages: Personalized Language Learning برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Mango Languages: Personalized Language Learning :

– دارا بودن محتوای آموزشی استاندارد و مورد تایید زبان‌شناسان

– چینش صحیح محتوا مطابق با استانداردهای بین المللی

– امکان تمرین عملی گفتگو

– امکان گوش دادن و تمرین مطالعه به زبان مورد نظر

– امکان دانلود کردن دروس جهت استفاده آفلاین

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا، تعاملی و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Mango Languages1 85x150 - دانلود Mango Languages: Personalized Language Learning 5.24.0 - نرم افزار یادگیری زبان برای اندروید Mango Languages2 85x150 - دانلود Mango Languages: Personalized Language Learning 5.24.0 - نرم افزار یادگیری زبان برای اندروید Mango Languages3 85x150 - دانلود Mango Languages: Personalized Language Learning 5.24.0 - نرم افزار یادگیری زبان برای اندروید Mango Languages4 85x150 - دانلود Mango Languages: Personalized Language Learning 5.24.0 - نرم افزار یادگیری زبان برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 20.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR