دانلود FoneDog Phone Transfer 1.1.6 – انتقال اطلاعات بین گوشی های موبایل و کامپیوتر

دانلود FoneDog Phone Transfer 1.1.6 - انتقال اطلاعات بین گوشی های موبایل و کامپیوتر

 

دانلود FoneDog Phone Transfer

| انتقال اطلاعات بین گوشی های موبایل و کامپیوتر |

 

FoneDog Phone Transfer 1.1.6 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه انتقال اطلاعات در بین گوشی‌های اندروید، iOS با کامپیوتر است که کاربر به واسطه آن می‌تواند به راحتی از اطلاعات خود نسخه پشتیبان بگیرد و آن را در بین دستگاه‌های مختلف جا‌به‌جا کند. با این برنامه شما می‌توانید از اطلاعاتی نظیر پیامک‌ها، تصاویر، شماره تلفن‌ها، ویدیوها و موزیک‌ها در کامپیوتر خود بکاپ بگیری و در مواقع لازم مجددا آن‌ها را به گوشی موبایل خود انتقال دهید.

یکی از خصوصیات مهم این نرم افزار، توانایی انتقال اطلاعات در بین دستگاه‌های iOS و اندروید آن هم بدون خطر از دست رفتن اطلاعات است. در مواقع لازم، کاربر می‌تواند اطلاعات خود را از کامپیوتر به موبایل و برعکس منتقل کند و از این مزیت نهایت استفاده را ببرد. این برنامه به طور کامل از انواع اطلاعات پشتیبانی می‌کند و شما به راحتی می‌توانید تمامی اطلاعات خود نظیر ماره تلفن‌ها، پیامک‌ها، تصاویر، ویدیوها، فایل‌های صوتی و … را منتقل کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار FoneDog Phone Transfer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار FoneDog Phone Transfer :

– امکان انتقال دیتا از آیفون به اندروید و برعکس

– امکان انتقال اطلاعات به گوشی موبایل جدید

– قابلیت بکاپ گرفتن از اطلاعات در کامپیوتر

– قابلیت بکاپ و ریستور سریع و قابل اطمینان

– از بین بردن مخاطبان تکراری در دفترچه تلفن

– امکان تبدیل فرمت تصاویر HEIC به JPEG/PNG

– سازگاری با اندروید 10 و iOS 14

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

FoneDog Phone Transfer.cover1  300x182 - دانلود FoneDog Phone Transfer 1.1.6 - انتقال اطلاعات بین گوشی های موبایل و کامپیوتر FoneDog Phone Transfer.cover2  300x182 - دانلود FoneDog Phone Transfer 1.1.6 - انتقال اطلاعات بین گوشی های موبایل و کامپیوتر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 91 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR