دانلود Voice Changer & Voice Editor – 20+ Effects 1.8.7 – ابزار تغییر صدا برای اندروید

دانلود Voice Changer & Voice Editor - 20+ Effects 1.8.7 - ابزار تغییر صدا برای اندروید

 

دانلود Voice Changer & Voice Editor – 20+ Effects برای اندروید

| ابزار تغییر صدا برای اندروید |

 

Voice Changer & Voice Editor – 20+ Effects 1.8.7 نام یک ابزار جدید و کاربردی در زمینه پردازش صدا است که به کمک آن، کاربر می‌تواند جلوه‌های صوتی مختلف را به صدا اضافه کند. این برنامه در واقع یک ابزار تغییر دهنده صدای بسیار مفید است که هم می‌توان برای کار و هم برای سرگرمی آن را مورد استفاده قرار داد. با این برنامه شما می‌توانید صدای مورد نظر خود را به طرق مختلف پردازش کنید. به عنوان مثال، صدای مرد را به زن و برعکس تغییر دهید. علاوه بر این، شما می‌توانید سرعت پخش صدا را تغییر دهید و یا اینکه به صدا باس و یا همچنین اکو اضافه کنید.

این برنامه دارای کارکردی ساده و آسان است و شما به کمک آن به راحتی می‌توانید جلوه‌های صوتی مختلف را بر روی صداها اعمال نمایید. این برنامه را می‌توانید برای تغییر دادن صدای خود هنگام ضبط کردن مورد استفاده قرار دهید و یا اینکه در هنگام ارسال ویس به دوستان، صدای خود را تغییر داده و واکنش آن‌ها را ببینید! به طور کلی این برنامه را می‌توانید در هر کجا که نیاز به پردازش صدا دارید مورد استفاده قرار داده و از این تجربه جذاب و سرگرم‌کننده لذت ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار نرم افزار Voice Changer & Voice Editor – 20+ Effects برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Voice Changer & Voice Editor – 20+ Effects :

– امکان ضبط و پردازش صدا

– امکان تغییر دادن سرعت و رنج صدا

– امکان افزایش ولوم، تمپو و اضافه کردن اکو به صدا

– امکان افزودن افکت‌های صوتی نظیر صدای کودک، حیوان، صدای باران، باد و …

– قابلیت تغییر صدای مرد به زن و برعکس

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Voice Changer Voice Editor 1 300x147 - دانلود Voice Changer & Voice Editor - 20+ Effects 1.8.7 - ابزار تغییر صدا برای اندروید Voice Changer Voice Editor 2 300x147 - دانلود Voice Changer & Voice Editor - 20+ Effects 1.8.7 - ابزار تغییر صدا برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 22 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR