دانلود NCH Voxal Voice Changer Plus 6.07 – نرم افزار تغییر صدا برای ویندوز

دانلود NCH Voxal Voice Changer Plus 6.07 - نرم افزار تغییر صدا برای ویندوز

 

دانلود NCH Voxal Voice Changer Plus

| نرم افزار تغییر صدا برای ویندوز |

 

NCH Voxal Voice Changer Plus 6.07 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و قدرتمند است که به کمک آن، کاربر می‌تواند صدای خود را در هر اپلیکیشنی به راحتی تغییر دهد. برای مثال، این برنامه به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید صدای خود که از طریق میکروفون به سیستم وارد می‌شود را در هر اپلیکیشن یا بازی کامپیوتری تغییر دهید و به شکلی خلاقانه آن را دچار تغییر و تحول کنید. برای مثال، تغییر صدای مرد به زن و برعکس، صدای موجودات فضایی و انواع دیگر افکت‌های صوتی از مهم‌ترین امکانات جالب توجه این نرم نرم افزار محسوب می‌شوند.

با این برنامه، کاربر به راحتی می‌توانید افکت مورد نظر خود را بر روی صدا اعمال نماید و از آن، در انواع ویدیو گیم‌ها و یا هنگام ضبط پادکست استفاده نماید. این برنامه، مختص افرادی است که می‌خواهند صدای خود را در هنگام استفاده از میکروفون تغییر داده و آن را به کلی عوض کنند. هم اکنون می توانید نرم افزار NCH Voxal Voice Changer Plus را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار NCH Voxal Voice Changer Plus :

– امکان اعمال افکت بر روی فایل‌های صوتی از قبل موجود

– امکان اعمال افکت بر روی صدای میکروفون

– دارا بودن ده‌ها افکت مختلف از قبیل صدای مرد، زن، صدای فانتزی، اکو و …

– مناسب برای استفاده در تمام اپلیکیشن‌ها یا بازی‌ها

– امکان ساخت صدا برای شخصیت‌های کتاب صوتی

– استفاده بهینه از منابع سخت افزاری سیستم

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

NCH Voxal Voice Changer Plus.cover1  300x217 - دانلود NCH Voxal Voice Changer Plus 6.07 - نرم افزار تغییر صدا برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.32 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR