دانلود Omnimo 10.0.4 – امنیمو؛ ابزار زیباسازی دسکتاپ

دانلود Omnimo 10.0.4 - امنیمو؛ ابزار زیباسازی دسکتاپ

 

دانلود Omnimo

| امنیمو؛ ابزار زیباسازی دسکتاپ |

 

Omnimo 10.0.4 امنیمو؛ نام یک ابزار جدید و قدرتمند است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید ماژول‌ها و آیتم‌های مورد نظر و پرکاربرد خود را در دسکتاپ قرار دهید. این ابزار، کارکرد بخش‌های مهم و اصلی ویندوز را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد و تمامی قسمت‌ها از قبیل منوی استارت، نوار تسک‌بار، آیکون‌ها و … تماما در جای خود بوده و ماژول‌های اضافه شده توسط این ابزار، به خوبی با آن‌ها ادغام می‌شود. شما بر حسب نیاز خود به راحتی می‌توانید ماژول‌های دلخواه خود را فعال یا غیرفعال کرده و دسکتاپ خود را در ست مطابق با سلیقه خود تغییر دهید.

این نرم افزار، به خوبی با Windows XP, Vista, 7, 8, 8.1, 10 سازگاری داشته و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید با استفاده از ماژول‌های اخبار، آب و هوا و … دسکتاپ خود را کاربردی و زیباتر از همیشه کنید. به منظور استفاده از این برنامه، لازم است که از قبل Rainmeter را بر روی سیستم خود نصب کرده باشید و پوسته دلخواه خود را مطابق با سلیقه‌تان انتخاب نمایید. رابط گرافیکی آیکون‌های قرار گرفته توسط این ابزار در دسکتاپ، بسیار مدرن و مطابق با طراحی تخت سیستم‌عامل ویندوز بوده و زیباترین نمای ممکن را به دسکتاپ سیستم می‌دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار Omnimo را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Omnimo :

– بازطراحی زیبا و حرفه‌ای آیکون‌ها، پوسته‌ها و دیگر آیتم‌های گرافیکی

– دارا بودن گرافیک بسیار عالی و وضوح بالا در نمایشگرهایی در اندازه‌های بزرگ

– امکانات گسترده در حوزه شخصی‌سازی میزکار ویندوز

– امکان کارکرد ساده و آسان متناسب با نیاز تمام کاربران

– مصرف بهینه منابع سخت‌افزاری سیستم

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Omnimo.cover1  300x169 - دانلود Omnimo 10.0.4 - امنیمو؛ ابزار زیباسازی دسکتاپ Omnimo.cover2  300x169 - دانلود Omnimo 10.0.4 - امنیمو؛ ابزار زیباسازی دسکتاپ

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 19.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR