دانلود بازی عملیات انهدام 0.0.1 – تجربه یک نبرد نفس‌گیر برای اندروید

دانلود بازی عملیات انهدام 0.0.1 - تجربه یک نبرد نفس‌گیر برای اندروید

 

دانلود بازی عملیات انهدام برای اندروید

| تجربه یک نبرد نفس‌گیر برای اندروید |

 

عملیات انهدام 0.0.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی رسانه گستر بنیسی است. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های اندرویدی در سبک اکشن و تیراندازی اول شخص باشید، بازی عملیات انهدام می‌تواند یک گزینه جذاب و هیجان‌انگیز برای شما باشد. این بازی یکی از نفس‌گیرترین نبردها را برای شما به تصویر می‌کشد که شما در آن در نقش یک سرباز وظیفه‌شناس خواهید دید. در این بازی شما در ماموریت‌های مختلفی شرکت می‌کنید و در اوج هیجان باید با دشمنان خود وارد درگیری شوید. علاوه بر این، شما می‌توانید در نبردهای آنلاین با دیگر پلیرها نیز شرکت داشته و از تجربه صحنه‌های سینمایی و پرهیجان بازی لذت ببرید.

شما در این بازی می‌توانید به طور مداوم با دشمنان خود بجنگید و از این طریق امتیاز بیشتری کسب کنید و اسلحه‌ها را ارتقا دهید. گرافیک خیره‌کننده، واقع‌گرایانه و سبک و سیاق منحصر به فرد بازی از جمله مهم‌ترین جنبه‌های بازی به شمار می‌روند. شما می‌توانید در محیط‌هایی جذاب و پر از جزئیات بازی حضور پرثمر داشته و از تجربه گیم‌پلی هیجان‌انگیز بازی لذت ببرید. شمار متعددی از ماموریت‌ها در این بازی برای شما در نظر گرفته شده تا بتوانید با اسلحه انتخابی خود در آن‌ها حضور موثر داشته باشید. هم اکنون می توانید بازی عملیات انهدام را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی عملیات انهدام :

– دارا بودن گرافیک خیره‌کننده، واقعی و متفاوت

– امکان تجربه حضور در محیط‌هایی جذاب و پر از جزئیات

– دارا بودن روایت داستانی بسیار قوی

– دارا بودن گرافیک زیبا و روان

– امکان بازی آفلاین / آنلاین

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

AmaliyateEnhedam1 150x84 - دانلود بازی عملیات انهدام 0.0.1 - تجربه یک نبرد نفس‌گیر برای اندروید AmaliyateEnhedam2 150x84 - دانلود بازی عملیات انهدام 0.0.1 - تجربه یک نبرد نفس‌گیر برای اندروید AmaliyateEnhedam3 150x84 - دانلود بازی عملیات انهدام 0.0.1 - تجربه یک نبرد نفس‌گیر برای اندروید AmaliyateEnhedam4 150x84 - دانلود بازی عملیات انهدام 0.0.1 - تجربه یک نبرد نفس‌گیر برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 40 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR