دانلود AMS Software Photo Collage Maker Pro 7.0 – نرم افزار ساخت تصاویر کلاژ

دانلود AMS Software Photo Collage Maker Pro 7.0 - نرم افزار ساخت تصاویر کلاژ

 

دانلود AMS Software Photo Collage Maker Pro

| نرم افزار ساخت تصاویر کلاژ |

 

AMS Software Photo Collage Maker Pro 7.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند به منظور ساخت تصاویر کلاژ است که در مدت زمان کوتاهی که از عرضه آن گذشته، محبوبیت بسیاری را در بین کاربران به دست آورده است. این برنامه می‌تواند تصاویر ساده شما را به آثاری خاطره‌انگیز و تماشایی تبدیل کند؛ به نحوی که هر بار با ذوق و شوق خاصی به دیدن آن بروید. زندگی، پر از لحظات زیبا و خاطره‌انگیز است که با کمی خلاقیت می‌توانید آن‌ها را با دوربین خود به ثبت برسانید و هر بار با تماشای آن‌ها، خاطرات خود را زنده کنید.

هرکدام از ما ممکن است تصاویر خاطره‌انگیز خاص خود را داشته باشیم. مراسم عروسی خود یا عزیزان، جشن‌های تولد، دورهمی‌ها، مهمانی با حضور دیگر اعضای فامیل و خانواده و … از جمله مناسبت‌هایی هستند که ممکن است طی هریک، صدها تصویر مختلف را ثبت کرده باشید. اگر روزی تصمیم گرفتید که این تصاویر را به شکلی زیبا در کنار هم قرار دهید و به خاطرات خود سر و سامان دهید، شاید که ساختن کلاژ بهترین راه برای انجام این کار باشد. نرم افزاری که در این مطلب خدمت شما عزیزان بازدیدکننده معرفی می‌کنیم، به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید تصاویر خاطره‌انگیز خود را در کنار هم قرار دهید و کلاژ‌هایی تماشایی و دیدنی را خلق کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار AMS Software Photo Collage Maker Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AMS Software Photo Collage Maker Pro :

– دارا بودن تمپلیت‌هایی از پیش آماده شده و زیبا برای ساخت کلاژ

– امکان انتخاب کلاژهای مناسبتی

– امکان تغییر در محل قرارگیری تصاویر در کلاژها

– دارا بودن ده‌ها ابزار خلاقانه و زیبا برای ساخت کلاژهای دلخواه

– امکان استفاده از فریم و افکت‌های جذاب و دیدنی در ساخت کلاژ

– امکان ویرایش و برش آسان تصاویر

– امکان اضافه کردن کپشن‌های زیبا به تصاویر کلاژ

– امکان پرینت کردن تصاویر کلاژ

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AMS Software Photo Collage Maker.cover1  300x174 - دانلود AMS Software Photo Collage Maker Pro 7.0 - نرم افزار ساخت تصاویر کلاژ AMS Software Photo Collage Maker.cover2  300x174 - دانلود AMS Software Photo Collage Maker Pro 7.0 - نرم افزار ساخت تصاویر کلاژ

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 193 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR