دانلود بازی Zombie Derby: Pixel Survival 1.0.9 – جدال با زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Zombie Derby: Pixel Survival 1.0.9 - جدال با زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Zombie Derby: Pixel Survival برای اندروید

| بازی جدال با زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Zombie Derby: Pixel Survival 1.0.9 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی .HeroCraft Ltd است. بر صندلی راننده تکیه بزنید و پدال گاز را فشار دهید. این بار خبری از مسابقه و رقابت برای رسیدن به خط پایان نیست؛ بلکه باید برای زنده ماندن تلاش کنید و شاید که حتی اتوبوس زرد رنگی که در دنیای قبل برای حمل و نقل دانش‌آموزان در مسیر منزل تا خانه مورد استفاده قرار می‌گرفت، این بار وسیله‌ای برای بقای شما باشد! در این بازی، شما به محیط‌های مختلفی از دنیا قدم خواهید گذاشت که چشم‌اندازی از آخرالزمان در یکایک آن‌ها برقرار است.

وظیفه شما این است که بتوانید تا هر تعداد زامبی که در مسیر می‌بینید را با وسیله نقلیه خود از بین ببرید. در واقع زامبی‌ها تلاش می‌کنند تا جلوی پیش‌روی شما را بگیرند و هر قدر که به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود، این چالش برای شما هم سخت و دشوار می‌شود. گرافیک این بازی در سبک و سیاق سری ماین کرفت و کاراکترها ظاهری مکعبی شکل دارند. شما می‌توانید انواع مختلف وسایل نقلیه موجود در بازی را انتخاب و کاستومایز کنید و با مهارت رانندگی فوق‌العاده خود، زامبی‌هایی را که در راه ظاهر می‌شوند از بین ببرید. هم اکنون می توانید بازی Zombie Derby: Pixel Survival را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Zombie Derby: Pixel Survival :

– امکان تلاش برای بقا با کشتار زامبی‌ها

– طراحی منحصر به فرد شکل و شمایل زامبی‌ها در انواع ظاهرها

– امکان رانندگی با انواع مختلف وسایل نقلیه

– دارا بودن ده‌ها مرحله جذاب و ماجرایی در نقاط مختلف دنیا

– دارا بودن گرافیک بسیار عالی و دیدنی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Zombie Derby Pixel Survival 1 150x84 - دانلود بازی Zombie Derby: Pixel Survival 1.0.9 - جدال با زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Zombie Derby Pixel Survival 2 150x84 - دانلود بازی Zombie Derby: Pixel Survival 1.0.9 - جدال با زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Zombie Derby Pixel Survival 3 150x84 - دانلود بازی Zombie Derby: Pixel Survival 1.0.9 - جدال با زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Zombie Derby Pixel Survival 4 150x84 - دانلود بازی Zombie Derby: Pixel Survival 1.0.9 - جدال با زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج و به حافظه گوشی یا تبلت خود منتقل کنید.

2) نرم افزار SAI (Split APKs Installer) را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب و اجرا کنید.

3) با انتخاب Pick APKs، فایل‌های مربوط به بازی و متعلقات آن که در مرحله اول به دستگاه منتقل کردید را انتخاب و سپس با انتخاب Select، فرآیند نصب را آغاز نمایید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 50 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR