دانلود Display Changer II 1.8.1.136 – نرم افزار تغییر رزولوشن صفحه نمایش

دانلود Display Changer II 1.7.2.125 - نرم افزار تغییر رزولوشن صفحه نمایش

 

دانلود Display Changer II

| نرم افزار تغییر رزولوشن صفحه نمایش |

 

Display Changer II 1.8.1.136 نام یک ابزار رایگان، جدید و قدرتمند است که با کمک آن کاربر به راحتی می‌تواند رزولوشن صفحه نمایش خود و دیگر خصوصیات مربوط به آن را تغییر دهد. با این برنامه شما می‌توانید رزولوشن مانیتور سیستم خود را به همراه رفرش ریت، مقیاس‌بندی و نوع چرخش صفحه را تنظیم کنید. خصوصیت مهم این برنامه، امکان تغییر دادن تمامی این تنظیمات به تفکیک هر اپلیکیشن است. بناراین شما تنها با اجرای اپلیکیشن مورد نظر خود می‌توانید چنین تنظیماتی داشته باشید و به محض بسته شدن آن، کلیه تنظیمات به حالت عادی خود بازخواهند گشت.

هنگام تجربه بازی‌های رایانه‌‌ای و یا تماشای فیلم و سریال، کاربر نیاز پیدا می‌کند که رزولوشن و یا دیگر خصوصیات وابسته به صفحه نمایش را تغییر دهد تا تجربه‌ای بهتری در این اوقات داشته باشد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، به شما امکانی می‌دهد تا یک بار تنظیمات مورد نظر خود را برای مواقع تماشای فیلم و یا تجربه بازی تعریف کنید و از آن به بعد، به سرعت تنظیمات صفحه نمایش را در مواقع لازم به حالت مورد نیاز خود تغییر دهید. به عنوان مثال، شما با این برنامه می‌توانید تنظیماتی خاص را با رزولوشن دلخواه خود تعریف کرده و آن را در مواقع مورد نظر خود فعال و در پایان، به آسانی غیرفعال کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Display Changer II را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Display Changer II :

– امکان تغییر دادن طول، عرض، عمق رنگ، رفرش ریت، رزولوشن و … در صفحه نمایش

– قابلیت تعریف چندین تنظیم مختلف برای مواقعی همچون بازی کردن، تماشای فیلم و سریال و …

– امکان فعال/غیرفعال‌سازی ساده و سریع تنظیمات تعریف شده

– دارا بودن تنظیمات ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Display Changer II.cover1  300x242 - دانلود Display Changer II 1.8.1.136 - نرم افزار تغییر رزولوشن صفحه نمایش

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 0.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR