دانلود Virtual Display Manager 3.3.2.44655 – مدیریت سیستم‌های چند مانیتوره

دانلود Virtual Display Manager 3.3.2.44242 - مدیریت سیستم‌های چند مانیتوره

 

دانلود Virtual Display Manager

| مدیریت سیستم‌های چند مانیتوره |

 

Virtual Display Manager 3.3.2.44655 نام یک ابزار قابل اطمینان و قدرتمند در زمینه مدیریت سیستم‌های چند مانیتوره است که به شما این امکان را می‌دهد تا در نهایت سادگی بتوانید تنظیمات مختلفی را برای صفحه نمایش سیستم تعریف و در هر زمان آن را مورد استفاده قرار دهید. این برنامه می‌تواند بهره‌وری آن دسته از افرادی که دائما با تعداد زیادی از پنجره‌ها در محیط ویندوز سر و کار دارند را بهبود بخشد. اگر شما هم بسته به وضعیت شغلی خود روزانه با ده‌ها پنجره مختلف در محیط ویندوز سر و کار دارید، این برنامه می‌تواند یک راهکار ایده‌آل برای مدیریت هرچه بهتر پنجره‌ها باشد.

این برنامه قادر است با تنظیماتی ساده، هریک از مانیتورهای فیزیکی سیستم را به چخش بخش تبدیل کند تا از فضای در دسترس هریک از آن‌ها بتوانید به بهترین شکل بهره ببرید. علاوه بر این، بسته به تنظیمات انتخابی خود،‌به راحتی می‌توانید موقعیت قرارگیری هر پنجره را به شکل دقیق تنظیم و به طور همزمان با تمامی آن‌ها کار کنید؛ بدون آنکه نیاز باشد حتی یک پنجره را در حالت غیرفعال درآورید. اگر شما هم نیاز به ابزاری دارید که بتواند فضای صفحه نمایش شما را به شکلی بهینه برایتان قابل استفاده کند، این ابزار یکی از بهترین روش‌ها برای فراهم‌سازی این کار است. هم اکنون می توانید نرم افزار Virtual Display Manager را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Virtual Display Manager :

– امکان کار با چند مانیتور مختلف و تنظیم آن‌ها

– امکان تبدیل کردن هر مانیتور فیزیکی به 16 بخش قابل استفاده مجزا

– پشتیبانی از لاگین لوکال، Microsoft RDP, Citrix ICA, VNC, Radmin و …

– امکان سوئیچ آسان بین لاگین لوکال / ریموت

– امکان کنترل کردن محل قرارگیری آیکون‌ها با تغییر دادن تنظیمات انتخابی

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Virtual Display Manager.cover1  300x203 - دانلود Virtual Display Manager 3.3.2.44655 - مدیریت سیستم‌های چند مانیتوره

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.52 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR