دانلود آموزش ساخت وب اپلیکیشن بازار بورس با پایتون و جنگو – Build a Stock Market Web App With Python and Django – Udemy

دانلود آموزش ساخت وب اپلیکیشن بازار بورس با پایتون و جنگو - Build a Stock Market Web App With Python and Django - Udemy

 

دانلود آموزش ساخت وب اپلیکیشن بازار بورس با پایتون و جنگو

| Build a Stock Market Web App With Python and Django – Udemy |

MP4 | | Duration: 3h 38m | Language: English

 

آموزش ساخت وب اپلیکیشن بازار بورس با پایتون و جنگو (Build a Stock Market Web App With Python and Django – Udemy) نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. یادگیری پایتون و جنگو در ابتدای کار ممکن است برای برخی از شما سخت و دشوار باشد، اما شاید که ایراد از جایی دیگر باشد! اگر که یادگیری پایتون و جنگو را به درستی شروع کرده باشید، حتما به نتیجه‌ای که‌ پیش‌تر به آن اشاره شد دشوار نمی‌شوید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، دوره‌ای گام به گام را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که با استفاده از آن می‌توانید اولین وب اپلیکیشن خود را در عرض چند دقیقه ایجاد کنید. این دوره آموزشی، به درخواست شما بازدیدکنندگان عزیز وب‌سایت یاس دانلود قرار داده شده و با دنبال کردن آن، شما هم می‌توانید به سرعت مهارت و تجربه خود برای ساخت و راه‌اندازی یک اپلیکیشن واقعی تحت وب را تقویت کنید.

با دنبال کردن سرفصل‌های آموزشی این دوره، شما از سرعت و سادگی ساخت وب‌سایت‌های زیبا و حرفه‌ای شگفت‌زده خواهید شد. حتی اگر که تاکنون هیچ تجربه‌ای در زمینه ساخت و یا طراحی وب نداشته باشید، باز هم تماشای این دوره آموزشی برای شما جذاب و آموزنده خواهد بود. هدف از این دوره آموزشی، یادگیری قدم به قدم برنامه‌نویسی تحت وب با پایتون و فریمورک قدرتمند جنگو است. طی این آموزش، شما یک اپلیکیشن بازار بورس را به طور واقعی طراحی می‌کنید و کلیه مراحل آن به صورت قدم به قدم برای شما تشریح خواهد شد. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های دوره آموزش ساخت وب اپلیکیشن بازار بورس با پایتون و جنگو :

– مقدمه‌ای بر پایتون و جنگو

– آشنایی با ساخت وب‌سایت‌های دیتابیس‌محور با جنگو

– آشنایی با نحوه استفاده از API در اپلیکیشن جنگو

– آشنایی با نحوه دریافت دیتای بازار بورس برای اپ

– آشنایی با نصب جنگو – آشنایی با نحوه مدیریت URLها

– آشنایی با نحوه ساخت ویو و پیج

– آشنایی با نحوه استفاده از تمپلیت‌ها

– آشنایی مقدماتی با CSS/Bootstrap 4.1

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 1.83 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR