دانلود بازی Warface: Global Operations – Shooting game (FPS) 2.3.1 – چهره جنگ: عملیات جهانی برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Warface: Global Operations – Shooting game (FPS) 2.3.1 - چهره جنگ: عملیات جهانی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Warface: Global Operations برای اندروید

| بازی چهره جنگ: عملیات جهانی برای اندروید + دیتا |

 

Warface: Global Operations – Shooting game (FPS) 2.3.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی .My.com B.V است. نبردهایی جذاب و تماشایی در دنیای چهره نبرد انتظار شما را می‌کشند! نبردهای پرتنش و جذاب را در سبک‌های متنوع تجربه کنید. امکانات ساده و آسان برای یادگیری، گرافیک تماشایی و امکانات گسترده در حوزه ساخت و کاستومایز کاراکتر بازی از مهم‌ترین خصوصیات این بازی به شمار می‌روند. این بازی جدید، عنوانی تازه و پرهیجان است که با به‌کارگیری عنصر خلاقیت و نوآوری در بازی‌های هم‌سبک خود، تجربه کاملا جدیدی را برای گیمرها به ارمغان می‌آورد. این بازی در سبکی مشابه با حال و هوای کال آف دیوتی به تصویر کشیده شده است تا علاقه‌مندان به این عنوان نیز بتوانند تجربه‌ای لذت‌بخش را در سبک تیراندازی اول شخص داشته باشند.

در آغاز بازی، شما در نقشه‌ای تمرینی قرار می‌گیرید که در آن می‌توانید حرکات اولیه و مبتدی را یاد بگیرید. محیط تمرینی بازی به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید برای شرکت در مسابقات واقعی با حضور دیگر بازیکنان در سراسر دنیا، آمادگی لازم را داشته باشید. دنیای این بازی دائما در حال توسعه و گسترش است و شما هر بار می‌توانید شاهد اضافه شدن مپ‌های جدید، اسلحه و انواع دیگر تجهیزات جنگی و همینطور اسکین‌های مخصوص کاراکترها باشید. در حال حاضر، تعداد 7 مپ مختلف در بازی گنجانده شده که می‌توانید به انتخاب خود، هریک از 4 حالت مختلف بازی را در آن تجربه کنید. علاوه بر این، صدها اسلحه مختلف و منحصر به فرد با طراحی بسیار نزدیک به واقعیت نیز بخش مهمی از جذابیت‌های این بازی را تشکیل می‌دهد.  هم اکنون می توانید بازی Warface: Global Operations را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Warface: Global Operations :

– دارا بودن تعداد 7 نقشه مختلف برای تجربه نبردهای آنلاین

– امکان بازی در 4 سبک مختلف و 20 رویداد دیگر در محتویات داستانی بازی

– امکان استفاده از 200 سلاح منحصر به فرد

– امکان کاستومایز کردن کاراکتر بازی

– امکانات کنترلی ساده و آسان

– امکان کارگذاری بمب در موقعیت‌های محافظت شده دشمن

– گرافیک بسیار عالی و کنسولی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Warface Global Operations 1 150x94 - دانلود بازی Warface: Global Operations – Shooting game (FPS) 2.3.1 - چهره جنگ: عملیات جهانی برای اندروید + دیتا Warface Global Operations 2 150x94 - دانلود بازی Warface: Global Operations – Shooting game (FPS) 2.3.1 - چهره جنگ: عملیات جهانی برای اندروید + دیتا Warface Global Operations 3 150x94 - دانلود بازی Warface: Global Operations – Shooting game (FPS) 2.3.1 - چهره جنگ: عملیات جهانی برای اندروید + دیتا Warface Global Operations 4 150x94 - دانلود بازی Warface: Global Operations – Shooting game (FPS) 2.3.1 - چهره جنگ: عملیات جهانی برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 95 + 1700 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR