دانلود BitRecover CDR Converter Wizard 3.3 – مشاهده و تبدیل فرمت CDR

دانلود BitRecover CDR Converter Wizard 3.3 - مشاهده و تبدیل فرمت CDR

 

دانلود BitRecover CDR Converter Wizard

| نرم افزار مشاهده و تبدیل فرمت CDR |

 

Boilsoft Video Splitter 8.1.4 نام یک بسته نرم افزاری جامع و قدرتمند است که به کمک آن، کاربران به راحتی می‌توانند فرمت وکتور نرم افزار کورل (CorelDRAW) را به انواع فرمت‌های گرافیکی و یا سندی تبدیل کنند. به عنوان مثال، با این برنامه شما به راحتی می‌توانید فرمت CDR را به انواع متنوع فرمت‌ها نظیر JPG, GIF, BMP, PNG, TIFF, PDF, DOC, DOCX, XLS, HTML و … تبدیل کنید. خصوصیت مهم این نرم افزار بر دیگر مبدل‌]ای آنلاین این است که برای کار با آن، شما نیازی به ارتباط اینترنتی ندارید و در هر زمان می‌توانید در نهایت امنیت و دقت فرمت مورد نظر خود را تحویل بگیرید.

اگر از فعالان حوزه گرافیک و طراحی وکتور باشید، احتمالا به خوبی فرمت سی‌در‌آر ‌(CDR) را می‌شناسید. خروجی طراحی توسط نرم افزار کورل، فرمت CDR است که برای اجرای آن نیاز به همین نرم افزار خواهید داشت. در ورتی که بنابر هر قصد یا هدفی نیاز دارید که فرمت سی‌در‌آر را به فرمتی دیگر تبدیل کنید، ما برای شما نرم افزاری را آماده کرده‌ایم که به راحتی می‌تواند این کار را برای شما به انجام برساند. این برنامه با دقت و انعطاف‌پذیری بالای خود، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید انواع مختلف فایل‌های CDR را به فرمت‌های مذکور تبدیل کنید؛ در حالی که طی این فرآیند تمامی خطوط، متن، اشکال هندسی، رنگ‌ها، تصاویری و … درست به مانند نسخه وکتور باقی مانده و از این لحاظ خیال کاربر راحت خواهد بود. هم اکنون می توانید نرم افزار Boilsoft Video Splitter را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار BitRecover CDR Converter Wizard :

– پشتیبانی کامل از خروجی CorelDRAW 2019, 2018, 2017, X8, X7, X6, X5, X4, X3, 12, 11, 10

– امکان تبدیل سریع و آسان فرمت CDR به فرمت‌های رایج گرافیکی نظیر JPG, GIF, BMP, PNG, TIFF, PDF, DOC, DOCX, XLS, HTML و …

– امکان تبدیل فایل‌های بزرگ CDR بدون نیاز به نصب بودن CorelDRAW

– امنیت بالا و تبدیل آفلاین فرمت CDR

– حفظ خطوط، متون، اشکال هندسی و ساختار اصلی حین فرآیند تبدیل

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

BitRecover CDR Converter Wizard.cover1  300x270 - دانلود BitRecover CDR Converter Wizard 3.3 - مشاهده و تبدیل فرمت CDR

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 26.1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR