دانلود ReviverSoft InstallSafe 2.9.1.6 – نصب ایمن اپلیکیشن‌ها در ویندوز

دانلود ReviverSoft InstallSafe 2.9.1.6 - نصب ایمن اپلیکیشن‌ها در ویندوز

 

دانلود ReviverSoft InstallSafe

| نصب ایمن اپلیکیشن‌ها در ویندوز |

 

ReviverSoft InstallSafe 2.9.1.6 نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی است که کاربر به کمک آن می‌تواند نصب هرگونه اپلیکیشن را با ایمنی و احتیاط بالاتری در ویندوز انجام دهد. همانطور که می‌دانید، گاها ممکن است با نصب یک نرم افزار دانلودی از اینترنت، انواع دیگر ابزارهای تبلیغاتی، تولبارها و … نیز بر روی سیستم شما نصب شوند. اینگونه ابزارها که عمدتا با هداف تبلیغاتی در پکیج‌های نرم افزاری گنجانده می‌شوند، بدون کسب اجازه از سمت کاربر بر روی سیستم یا مرورگرهای اینترنتی نصب می‌شوند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که به کمک آن می‌توانید اپلیکیشن‌ها را با ایمنی بیشتری بر روی سیستم خود نصب کنید و از این بابت خیال خود را راحت کنید.

اگر شما هم برای نصب اپلیکیشن‌های دانلود شده از اینترنت مردد هستید که مبادا این ابزارها انواع تبلیغات و پلاگین‌ها را بر روی سیستم شما به همراه نداشته باشند، این ابزار به خوبی می‌تواند خیال شما را از این بابت راحت کند. با استفاده از این برنامه، شما می‌توانید فایل نصبی خود را با اعتماد بیشتری روی سیستم نصب کنید تا در پایان، این برنامه تمامی تغییرات اعمال شده از سوی اپلیکیشن را به شما نمایش می‌دهد. هرگونه تغییر ناخواسته را به راحتی می‌توانید تشخیص دهید و شرایط را به حالت قبل بازگردانید. هم اکنون می توانید نرم افزار ReviverSoft InstallSafe را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ReviverSoft InstallSafe :

– امنیت بالا در نصب اپلیکیشن‌ها

– حذف کردن اپ‌ها و ابزارک‌های ناخواسته و تبلیغاتی

– پاک‌سازی یستم از تبلیغات مزاحم و مخرب

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ReviverSoft InstallSafe.cover1  300x200 - دانلود ReviverSoft InstallSafe 2.9.1.6 - نصب ایمن اپلیکیشن‌ها در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 20.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR