دانلود بازی BLOOD COPTER 0.1.1 – هلیکوپتر جنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی BLOOD COPTER 0.1.1 - هلیکوپتر جنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی BLOOD COPTER برای اندروید

| بازی هلیکوپتر جنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

BLOOD COPTER 0.1.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی MASILGAMES است. در این بازی اندرویدی، شما ماموریت دارید که یک شرکت دارویی خطرناک برای محیط زیست را از بین ببرید! این شرکت با آزمایش‌های زیست‌محیطی و سیستم‌های تسلیحاتی خود، دنیا را در آستانه یک تهدید بزرگ قرار داده و شما به عنوان یک خلبان خبره هلیکوپتر و انواع جت‌های جنگی باید سعی کنید که این تهدید را از سایه زمین از بین ببرید.

این بازی، یک شبیه‌سازی نزدیک به واقعیت را از تجربه نبردهای هوایی برای شما به ارمغان می‌آورد و ده‌ها هلیکوپتر و جت جنگی مختلف را می‌توانید در آن برای تجربه این نبردها انتخاب کنید. گرافیک و صداپردازی واقعی هریک از هواپیماها نیز در نوع خود، جنبه‌هایی جذاب و هیجان‌انگیز از بازی را به شما ارائه می‌کنند. نگ در بازی، مقیاسی جهانی دارد و شما می‌توانید با نمایش مانورهای هوایی خود بر فراز اقیانوس‌ها، بیابان‌ها، کوه‌ها و یا حتی مناطق شهری، با دشمن خود رو در رو شده و دشمن را با حملات خود غافل‌گیر نمایید. هم اکنون می توانید بازی BLOOD COPTER را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی BLOOD COPTER :

امکان تجربه خلبانی هلیکوپتر در نمای 3 بعدی آسمان

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه نبردهای هوایی

– امکان بازدید از مناظر دیدنی بر فراز آسمان شهرهای مختلف

– امکان بازی با سنسور حرکتی گوشی موبایل

– امکان تجربه نبرد با استراتژی و تاکتیک‌های منحصر به فرد

– دارا بودن سلاح‌ها و موشک‌های مختلف

– امکان ارتقای جت جنگی و هلیکوپترها پیش از آغاز هر ماموریت

– گرافیک و صداپردازی بسیار عالی و مبتنی بر واقعیت

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

BLOOD COPTER1 150x94 - دانلود بازی BLOOD COPTER 0.1.1 - هلیکوپتر جنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت BLOOD COPTER2 150x94 - دانلود بازی BLOOD COPTER 0.1.1 - هلیکوپتر جنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت BLOOD COPTER3 150x94 - دانلود بازی BLOOD COPTER 0.1.1 - هلیکوپتر جنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت BLOOD COPTER4 150x94 - دانلود بازی BLOOD COPTER 0.1.1 - هلیکوپتر جنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 43 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR