دانلود WinLock Professional 8.46 – نرم افزار قفل کردن و محدودسازی دسترسی به رایانه

دانلود WinLock Professional 8.46 - نرم افزار قفل کردن و محدودسازی دسترسی به رایانه

 

دانلود WinLock

| نرم افزار قفل کردن و محدودسازی دسترسی به رایانه |

 

WinLock Professional 8.46 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند به منظور حفظ امنیت و حریم خصوصی کاربر در ویندوز است. با این برنامه، شما به راحتی می‌توانید دسترسی به منابع مختلف سیستم را محدود کنید و به راحتی تنظیمات مربوطه را به انجام برسانید. این نرم افزار، یک رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند دارد و همه کاربران به راحتی می‌توانند با آن کار کنند و از مزایای آن بهره ببرند. با این برنامه شما به راحتی می‌توانید کارکرد قسمت‌های مختلف سیستم را محدود کرده و از امکان سوء استفاده دیگر افراد جلوگیری کنید.

در اولین استفاده، کاربر به راحتی می‌توانید پسورد مورد نظر خود را تعریف کند تا دیگر امکان تغییر این تنظیمات از سوی دیگر افراد مهیا نباشد. در ادامه شما می‌توانید تعیین کنید که این برنامه بعد از روشن شدن سیستم، چه زمانی اجرا شود و تا چه مدت در حال اجرا باشد. همچنین کاربر می‌تواند بر حسب انتخاب خود، قسمت‌های مهم و حساس سیستم را قفل کند تا هیچ کاربری نتواند به این بخش‌ها دسترسی پیدا کند که از جمله آن می‌توان به رجیستری ویندوز، تسک منیجر، کنترل پنل، فایل‌ها و فولدرها اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار WinLock را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WinLock Professional :

– امکان محدودسازی هوشمندانه بخش‌های مختلف ویندوز

– امکان محدودسازی دسترسی کاربران به اینترنت

– امکان فراهم‌سازی دسترسی امن به حافظه فلش

– مناسب برای کنترل فرزندان از سوی والدین

– قابلیت ثبت اسکرین‌شات زمان‌بندی شده

– امکان تعیین پسورد کاربر مهمان

– امکان محافظت از دیتا و حریم خصوصی کاربر

– جلوگیری از امکان تغییر تنظیمات برنامه توسط دیگر کاربران

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

WinLock Professional.cover1  300x213 - دانلود WinLock Professional 8.46 - نرم افزار قفل کردن و محدودسازی دسترسی به رایانه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 15.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR