دانلود AMS Software Photo Calendar Creator Pro 15.0 – نرم افزار ساخت تقویم‌های زیبا و حرفه‌ای

دانلود AMS Software Photo Calendar Creator Pro 15.0 - نرم افزار ساخت تقویم‌های زیبا و حرفه‌ای

 

دانلود AMS Software Photo Calendar Creator Pro

| نرم افزار ساخت تقویم‌های زیبا و حرفه‌ای |

 

AMS Software Photo Calendar Creator Pro 15.0 نام یک محصول نرم افزاری قدرتمند و حرفه‌ای در زمینه طراحی و پرینت تقویم است که با کمک آن، کاربر می‌تواند تصاویر خاطره‌انگیز خود را به عنوان بک‌گراند تقویم‌هایی استفاده کند که قرار است در تمام طول سال آن‌ها را مورد استفاده قرار دهد. همانطور که می‌دانید، تقویم در زندگی روزمره ما نقش مهمی دارد. از زندگی شخصی گرفته تا حرفه‌ای، تقویم و روزشمار در هر کجای دنیا که باشیم برای ما نقش مهمی را بازی می‌کند. شما هم می‌توانید تقویم را به صورت سنتی در قالب یک یک نسخه فیزیکی به دیوار اتاق خود بچسبانید یا اینکه آن را به صورت رومیزی انتخاب و بر روی میز کار خود قرار دهید. از طرفی، تقویم‌ها در موضوعات مختلفی تولید و چاپ می‌شوند و انتخاب آن بسته به سلیقه هر فرد متفاوت است.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید تقویم دلخواه و شخصی‌سازی شده خود را طراحی کنید. بدین منظور، تنها کافی‌ست که تصاویر مورد علاقه خودتان را در محیط برنامه فراخوانی کرده و طرح‌هایی زیبا از روی آن‌ها بسازید. به طور کلی این برنامه صدها قالب از پیش آماده شده را در خود دارد که می‌توانید آن‌ها را با تصاویر خاطره‌انگیز خود و عزیزان‌تان ترکیب کرده و تقویم شخصی خود را بسازید و از آن پرینت بگیرید. هم اکنون می توانید نرم افزار AMS Software Photo Calendar Creator Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AMS Software Photo Calendar Creator Pro :

– امکان ساخت تقویم‌های شخصی‌سازی شده با ده‌ها تمپلیت جذاب و دیدنی

– امکان طراحی و چاپ تقویم‌های مناسبتی برای تولد، سالگرد ازدواج و …

– امکان ساخت تقویم دلخواه در زبان‌های مختلف

– امکان طراحی تقویم دیواری، رومیزی، برنامه‌ریز شخصی و …

– دارا بودن صدها تمپلیت از پیش آماده شده

– قابلیت پرینت کردن تقویم در کاغذ A4, A3, A2 بسته به انتخاب کاربر

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AMS Software Photo Calendar Creator Pro.cover1  300x193 - دانلود AMS Software Photo Calendar Creator Pro 15.0 - نرم افزار ساخت تقویم‌های زیبا و حرفه‌ای

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 180 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR