دانلود AX-ZIP Extractor 4.5 x86/x64 – فایل اکسپلورر قوی برای جستجو و دسترسی به محتوای فشرده

دانلود AX-ZIP Extractor 4.5 x86/x64 - فایل اکسپلورر قوی برای جستجو و دسترسی به محتوای فشرده

 

دانلود AX-ZIP Extractor

| فایل اکسپلورر قوی برای جستجو و دسترسی به محتوای فشرده |

 

AX-ZIP Extractor 4.5 x86/x64 نام یک فایل اکسپلورر جدید و قدرتمند به منظور پیدا کردن آرشیوها در کامپیوتر است که به کمک آن کاربر می‌تواند محتوای فایل‌های فشرده را استخرج کند و آیتم‌ها را برای دسترسی سریع‌تر نشانه‌گذاری کند و یا اینکه با سهولت بیشتری در زمان‌های بعد به محتوای مورد نظر خود دسترسی داشته باشد. اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که فایل‌های حجیم خود را به صورت فشرده در حافظه نگه می‌دارید، احتمالا به خوبی می‌دانید که دسترسی به محتوای اینگونه فایل‌ها به راحتی ممکن نیست و حتی در جستجوها نیز نمی‌توان به آن‌ها دسترسی پیدا کرد و باید در ابتدا حتما آن‌ها را از حالت فشرده خارج کرد.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا به راحتی بتوانید در بین محتوای فایل‌های فشرده خود به جستجو بپردازید، درست مثل حالتی که در داخل یک فولدر معمولی قرار داشته باشید. این برنامه، دو ماژول روزر مخصوص دارد که با آن می‌توانید انواع فایل‌های فشرده و محتوای آن‌ها و همینطور انواع دیگر دیتا در ویندوز را مدیریت کنید. در واقع این برنامه، یک ابزار قوی برای مدیریت فایل است که به طور پیش‌فرض، انواع فرمت‌های فشرده را پشتیبانی می‌کند تا به راحتی بتوانید با آن اطلاعات خود در این نوع فرمت‌ها را نیز مدیریت کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار AX-ZIP Extractor را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AX-ZIP Extractor :

پشتیبانی از فرمت‌های ZIP, CAB, RAR, JAR, XAP, ACE, GZIP, BZIP2, XZ, TAR, 7Z

– امکان استخراج از فرمت ISO

– اکان استخراج محتوای فایل فشرده

– امکان مدیریت محتوای فایل‌های فشرده به مانند مسیرهای عادی در ویندوز

– پشتیبانی از Drag & Drop

– امکان نمایش محتوای فایل‌های فشرده در ساختار درختی

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– پشتیبانی از امکانات محبوب ابزارهای مدیریت فایل

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AX ZIP Extractor.cover1  300x188 - دانلود AX-ZIP Extractor 4.5 x86/x64 - فایل اکسپلورر قوی برای جستجو و دسترسی به محتوای فشرده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR