دانلود QR-Code Studio 2.0 Build 24531 – استودیوی تولید کیو آر کد

دانلود QR-Code Studio 2.0 Build 24531 - استودیوی تولید کیو آر کد

 

دانلود QR-Code Studio

| استودیوی تولید کیو آر کد |

 

QR-Code Studio 2.0 Build 24531 نام یک ابزار ساده و کم‌حجم به منظور تولید کیو آر کد است که به کمک آن، کاربر می‌تواند اطلاعات مورد نظر خود را به آسانی در داخل یک کیو آر کد (QR code) قرار داده و با دیگران به اشتراک بگذارد. اصطلاح QR code، برگرفته از عبارات Quick Respone code به عنوان یک بارکد ماتریسی دو بعدی ست که اولین بار در سال 1994میلادی در کشور ژاپن طراحی شد. این بارکد که توسط لنز دوربین و اپلیکیشن‌های بارکدخوان قابل اسکن شدن است، ظاهری به مانند یک لیبل ساده دارد؛ ولی در دل خود می‌تواند انواع مختلف دیتا را ذخیره داشته باشد.

اگر شما هم بسته به کسب و کار خود، نیاز به ابزاری دارید که بتواند برای شما دیتای مورد نظرتان را در قالب کیو آر کد ذخیره کند، ما برایتان یک استودیوی جامع و کامل در این زمینه را آماده کرده‌ایم. رابط گرافیکی این برنامه تا حد امکان ساده طراحی شده تا افراد بتوانند در نهایت سادگی، اطلاعات مورد نظر خود برای گنجاندن در کیو آر کد را فراخوانی کرده و نهایتا به راحتی خروجی آن را تحویل بگیرند. هم اکنون می توانید نرم افزار QR-Code Studio را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار QR-Code Studio :

– امکان قرار دادن دیتای آنلاین یا آفلاین در درون QR code

– امکان شخصی‌سازی سبک و استایل کیو آر کد تولید شده

– مناسب برای امورات تبلیغات، تعیین موقعیت جغرافیایی، روش‌های ارتباطی و …

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده، زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

QR Code Studio.cover1  300x196 - دانلود QR-Code Studio 2.0 Build 24531 - استودیوی تولید کیو آر کد

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 12.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR