دانلود Qccrypt 0.8.1 + Portable – نرم افزار رمزگذاری و محافظت از اطلاعات شخصی

دانلود Qccrypt 0.8.1 + Portable - نرم افزار رمزگذاری و محافظت از اطلاعات شخصی

 

دانلود Qccrypt

| نرم افزار رمزگذاری و محافظت از اطلاعات شخصی |

 

Qccrypt 0.8.1 + Portable نام یک ابزار جدید و کاربردی در زمینه رمزگذاری و محافظت از فایل‌ها و اطلاعات شخصی است که کاربر به وسیله آن می‌تواند از امکان دسترسی دیگر افراد به اطلاعات خود لوگیری کند. نگهداری اطلاعات حساس این روزها به یکی از چالش‌های مهم کاربران تبدیل شده است. کاربرانی که نیاز دارند از دسترسی دیگر افراد به اطلاعات خود جلوگیری کنند، معمولا به سراغ بسته‌های رمزگذاری پیچیده می‌روند و در برخی مواقع هم بعد از کمی آزمون و خطا، ابزار مناسب با نیاز خود را پیدا نکرده و نهایتا از این کار پشیمان می‌شوند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که با استفاده از آن، افراد می‌توانند به راحتی بر روی فایل‌ها و فولدرها رمزهای عبور قوی و پیچیده قرار دهند و به این ترتیب از اطلاعات خود به بهترین شکل ممکن محافظت کنند.

استفاده از این نرم افزار، نیاز به دانش یا مهارت تخصصی ندارد و تقریبا همه افراد به راحتی می‌توانند امکانات آن را مورد استفاده قرار دهند. رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند این نرم افزار، به شما امکانی می‌دهد تا به راحتی بتوانید اطلاعات مورد نظر خود برای محافظت کردن را فراخوانی و به راحتی بر روی آن رمزهایی پیچیده و قوی قرار دهید. بدین ترتیب،شما نیز به راحتی می‌توانید اطلاعات خود را در برابر دسترسی غیرمجاز دیگر افراد محافظت کرده و از این بابت اطمینان خاطر داشته باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار Qccrypt را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Qccrypt :

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده، زیبا و کاربرپسند

– امکان رمزگذاری ساده و آسان اطلاعات

– جلوگیری از امکان دسترسی غیرمجاز کاربران به اطلاعات شخصی

– امکان رمزگذاری فایل / فولدر تنها با یک کلیک

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Qccrypt.cover1  300x211 - دانلود Qccrypt 0.8.1 + Portable - نرم افزار رمزگذاری و محافظت از اطلاعات شخصی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR