دانلود بازی Speed Fever – Street Racing Car Drift Rush Games 1.01.5022 – تب سرعت برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Speed Fever - Street Racing Car Drift Rush Games 1.01.5022 - تب سرعت برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Speed Fever – Street Racing Car Drift Rush Games برای اندروید

| بازی تب سرعت برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

Speed Fever – Street Racing Car Drift Rush Games 1.01.5022 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی 3DGames است. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یکی از عناوین جدید و سرگرم‌کننده در زمینه اتومبیل‌رانی واقع‌گرایانه در خدمت شما عزیزان هستیم. در این بازی، شما می‌توانید هدایت اتومبیل‌هایی را بر عهده بگیرید که از لحاظ گرافیکی شباهت زیادی به دنیای واقعی دارند و شما می‌توانید با انواع مختلفی از وسایل نقلیه به رانندگی در سطح شهر پرداخته و مهارت خود در این زمینه را به رخ رقبای خود بکشید.

در بازی تب سرعت، تمام سرگرمی و هیجانی که شما از یک بازی اتومبیل‌رانی انتظار دارید به طور یکجا فراهم گردیده است. یک تجربه باورنکردنی مسابقات اتومبیل‌رانی گرافیکی در این بازی در انتظار شماست تا بتوانید در گوشی موبایل خود از این تجربه لذت ببرید. علاوه بر این، شما می‌توانید با رانندگان خبره در سراسر جهان رقابت کنید و برای قهرمانی در این رقابت‌ها تلاش کنید. هم اکنون می توانید بازی Speed Fever را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Speed Fever :

– دارا بودن گرافیک نزدیک به واقعیت و افکت‌های صوتی بسیار عالی

– شبیه‌سازی واقعی محیط‌های مختلف برای رانندگی

– امکان کاستومایز خودروها و تغییر در خصوصیات ظاهری و فنی اتومبیل‌ها

– امکان رقابت با دیگر پلیرها و شرکت در رویدادهای جهانی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Speed Fever 1 85x150 - دانلود بازی Speed Fever - Street Racing Car Drift Rush Games 1.01.5022 - تب سرعت برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Speed Fever 2 85x150 - دانلود بازی Speed Fever - Street Racing Car Drift Rush Games 1.01.5022 - تب سرعت برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Speed Fever 3 85x150 - دانلود بازی Speed Fever - Street Racing Car Drift Rush Games 1.01.5022 - تب سرعت برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Speed Fever 4 85x150 - دانلود بازی Speed Fever - Street Racing Car Drift Rush Games 1.01.5022 - تب سرعت برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 52 + 280 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR