دانلود بازی The Road Driver – Truck and Bus Simulator 1.4.0 – راننده جاده برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی The Road Driver - Truck and Bus Simulator 1.4.0 - راننده جاده برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی The Road Driver – Truck and Bus Simulator برای اندروید

| بازی راننده جاده برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

The Road Driver – Truck and Bus Simulator 1.4.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی Long Path Games است. اگر شما هم از علاقه‌مندان به تجربه یک شبیه‌ساز واقعی رانندگی در سطح شهر یا بزرگراه هستید، ما برایتان بازی جدیدی را آماده کرده‌ایم که در می‌تواند انتظارات شما در این زمینه را برآورده کند. در این بازی امکانی برای شما فراهم است تا بتوانید از بین اتوبوس یا کامیون، وسیله نقلیه مورد نظر را انتخاب و تجربه رانندگی را در مکان‌های مختلف آغاز کنید.

در این بازی، پلیر شاهد جزئیاتی دقیق از محیط اطراف است که طراحی آن، او را شگفت‌زده میکند. شما می‌توانید بازی را به عنوان یک راننده شاغل در یک کمپانی حمل و نقل شروع کنید یا اینکه کسب و کار مستقل خود را داشته باشید. علاوه بر این، شما می‌توانید وسیله نقلیه خود را مطابق با سلیقه‌تان شخصی‌سازی کرده و خصوصیات مختلفی نظیر رنگ، چرخ‌ها، سیستم تعلیق و دیگر خصوصیات ظاهری و فنی را کاستومایز کنید. امکان عقد قرارداد برای جابه‌جایی محموله‌های مختلف، جابه‌جایی مسافر و یا کار به صورت مستقل از جمله اصلی‌ترین ویژگی‌های این بازی هستند که امیدواریم از تجربه آن‌ها لذت ببرید. هم اکنون می توانید بازی The Road Driver را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی The Road Driver – Truck and Bus Simulator :

– دارا بودن گرافیک بسیار عالی

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه وضعیت آب و هوای محیط

– شبیه‌سازی گرافیکی نزدیک به واقعیت از محیط اطراف

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

The Road Driver Truck and Bus Simulator1 150x84 - دانلود بازی The Road Driver - Truck and Bus Simulator 1.4.0 - راننده جاده برای اندروید + نسخه بی نهایت The Road Driver Truck and Bus Simulator2 150x84 - دانلود بازی The Road Driver - Truck and Bus Simulator 1.4.0 - راننده جاده برای اندروید + نسخه بی نهایت The Road Driver Truck and Bus Simulator3 150x84 - دانلود بازی The Road Driver - Truck and Bus Simulator 1.4.0 - راننده جاده برای اندروید + نسخه بی نهایت The Road Driver Truck and Bus Simulator4 150x84 - دانلود بازی The Road Driver - Truck and Bus Simulator 1.4.0 - راننده جاده برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 140 + 20 + 168 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR