دانلود Game Backup Monitor 1.2.5 x86/x64 – ابزار پشتیبان‌گیری از سیو بازی‌ها

دانلود Game Backup Monitor 1.2.5 x86/x64 - ابزار پشتیبان‌گیری از سیو بازی‌ها

 

دانلود Game Backup Monitor

| ابزار پشتیبان‌گیری از سیو بازی‌ها |

 

Game Backup Monitor 1.2.5 x86/x64 نام یک ابزار سبک و کم‌حجم به منظور مدیریت و پشتیبان‌گیری از سیو بازی‌ها است که با استفاده از آن، شما به راحتی می‌توانید از داده بازی‌های مورد علاقه خود در کامپیوتر، بک‌آپ بگیرید و دیگر نگرانی از این بابت نداشته باشید. رابط گرافیکی این نرم افزار تا حد امکان ساده و زیبا طراحی شده تا افراد بتوانند به راحتی با آن ارتباط برقرار کرده و از امکانات آن نهایت استفاده را ببرند. سیستم‌های توزیع بازی مانند Steam/Origin، اغلب دیتای بازی‌ها را در فضای ابری ذخیر می‌کنند. ولی این برای همه عناوین صدق نمی‌کند. با این حال، پشتیبان گرفتن به صورت چند نسخه‌ای هرگز چیز بدی نیست.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا به راحتی بتوانید از سیو بازی‌های مورد علاقه خود نسخه‌ پشتیبان بگیرید. این برنامه می‌تواند دیتای بازی و همینطور زمان‌های بازی کردن شما را ردیابی کرده و چندین نسخه پشتیبان را برای هر بازی ایجاد کند. نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار ساده و آسان است و شما در محیط آن به راحتی می‌توانید نسخه‌های پشتیبان را مدیریت کنید و با این راهکار عالی، هیچ‌گاه بابت نگهداری سیو بازی‌ها نگرانی نداشته باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار Game Backup Monitor را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Game Backup Monitor :

– سازگاری با عناوین مختلف بازی‌های رایانه‌ای

– پشتیبانی از Steam/Origin

– امکان پشتیبان‌گیری از سیو بازی‌ها

– قابلیت ذخیره چندین نسخه بک‌آپ از سیو بازی‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Game Backup Monitor .cover12 300x168 - دانلود Game Backup Monitor 1.2.5 x86/x64 - ابزار پشتیبان‌گیری از سیو بازی‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR