دانلود NCH ​​PhotoStage Slideshow Producer Professional 8.19 – نرم افزار ساخت اسلایدشوی تصاویر

دانلود NCH ​​PhotoStage Slideshow Producer Professional 8.19 - نرم افزار ساخت اسلایدشوی تصاویر

 

دانلود NCH ​​PhotoStage Slideshow Producer

| نرم افزار ساخت اسلایدشوی تصاویر |

 

NCH ​​PhotoStage Slideshow Producer Professional 8.19 نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی به منظور ساخت اسلایدشوی تصاویر است که کاربران به کمک آن می‌توانند با کنار هم قرار دادن تصاویر و ترکیب آن‌ها با موسیقی دلخواه خود، آن‌ها را به آثاری خاطره‌انگیز و ماندگار تبدیل کنند. استفاده از این نرم افزار، مختص افرادی است که می‌خواهند با عکس‌های خاطره‌انگیز خود، ویدیوهایی زیبا و به یادماندنی بسازند و آن را با دوستان یا اعضای خانواده به اشتراک بگذارند.

کار با این برنامه بسیار ساده و آسان است و افراد به راحتی می‌توانند تصاویر خود را در محیط آن فراخوانی کرده و اسلایدها را در کنار یکدیگر قرار دهند و در هر لحظه، خروجی واقعی را مشاهده کنند. به منظور زیباسازی اسلایدشوی نهایی، شما به راحتی می‌توانید ده‌ها افکت مختلف گرافیکی را بر روی تصاویر خود اعمال کرده و به آن‌ها جان تازه‌ای ببخشید. علاوه بر این، شما می‌توانید در حین همین کار، تصاویر خود را بهینه و زیبا کنید و با ترکیب صدها یا هزاران تصاویر و ویدیو کلیپ مختلف، خروجی دلخواه خود را بسازید. هم اکنون می توانید نرم افزار NCH ​​PhotoStage Slideshow Producer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار NCH ​​PhotoStage Slideshow Producer :

– سادگی در استفاده و امکان قرار دادن ساده و سریع تصاویر جهت ساخت اسلایدشوی تصاویر خاطره‌انگیز

– دارا بودن ده‌ها افکت زیبای بصری جهت ساخت آثار هنری جذاب و تماشایی

– امکان بهینه‌سازی تصاویر و اعمال افکت فیلتر بر روی آن‌ها

– دارا بودن افکت‌های حرکتی زیبا و جذاب جهت جان بخشیدن به تصاویر

– امکان تنظیم روشنایی و شدت رنگ در تصاویر

– امکان افزودن صدای پس‌زمینه به اسلایدشوهای ساخته شده

– قابلیت به‌اشتراک‌گذاری ساده و آسان

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

NCH PhotoStage Slideshow Producer.cover1  300x214 - دانلود NCH ​​PhotoStage Slideshow Producer Professional 8.19 - نرم افزار ساخت اسلایدشوی تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR