دانلود DbGate 3.9.3 – نرم افزار ارتباط و مدیریت پایگاه داده

دانلود DbGate 3.9.3 - نرم افزار ارتباط و مدیریت پایگاه داده

 

دانلود DbGate

| نرم افزار ارتباط و مدیریت پایگاه داده |

 

DbGate 3.9.3 نام یک ابزار جدید و کاربردی به منظور مدیریت پایگاه داده MySQL, MS SQL, PostgreSQL است که مجهز به امکاناتی کاربردی در زمینه مدیریت و طراحی ساختار جداول، ستون‌ها، ورود داده و همینطور طراحی کوئری است که کاربران می‌توانند از آن نهایت استفاده را ببرند. این نرم افزار در واقع یک ابزار جامع مدیریت پایگاه داده است که می‌تواند به Microsoft SQL Server, MySQL, MariaDB, PostgreSQL متصل شود و امکانات مورد انتظار شما جهت کار با این پایگاه‌های داده‌ای را برآورده سازد. این نرم افزار رایگان، به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید از طریق یک ابزار رایگان و متن‌باز، به راحتی با بانک اطلاعاتی مورد نظر خود ارتباط برقرار کرده و به مدیریت جداول و داده‌ها بپردازید.

مدیریت تیبل‌ها، ویوها، پروسیجرها، فانکشن‌ها و همینطور فراهم‌سازی یک محیط قدرتمند جهت مدیریت محتوای موجود در جداول دیتابیس، ساخت کوئری، ویرایش جدول‌ها و … از مهم‌ترین امکانات این نرم افزار به شمار می‌روند. به لطف رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند این برنامه، همه کاربران می‌توانند به راحتی با امکانات آن ارتباط برقرار کرده و پس از تعریف مسیر ارتباط با پایگاه داده، کار خود را آغاز و از امکانات این نرم افزار به خوبی بهره ببرند. هم اکنون می توانید نرم افزار DbGate را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DbGate :

– رایگان و متن باز بودن

– پشتیبانی از MS SQL, MySQL, PostgreSQL

– پشتیبانی از Windows, Linux, macOS

– دارا بودن ابزار مدیریت داده با امکان فیلترگذاری و ترتیب‌بندی

– امکان طراحی کوئری بر روی تیبل‌ها و ویوها

– قابلیت درون‌ریزی و برون‌بری دیتا در فرمت‌های CSV, Excel, JSON

– امکان تعریف سریع و آسان اتصال دیتابیس

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DbGate.cover1  300x177 - دانلود DbGate 3.9.3 - نرم افزار ارتباط و مدیریت پایگاه داده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 61 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR