دانلود بازی Learn 2 Fly 2.8.15 – یادگیری مهارت پرواز برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Learn 2 Fly 2.8.15 - یادگیری مهارت پرواز برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Learn 2 Fly برای اندروید

| بازی یادگیری مهارت پرواز برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Learn 2 Fly 2.8.15 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک آرکید از استودیوی بازی سازی .HeroCraft Ltd است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان بازدیدکننده آماده کرده‌ایم، یک عنوان جذاب و محبوب برای طرفداران سری بازی‌های فلش است که عنوانی با همین اسم، پیش‌تر بیش از 30 میلیون مرتبه توسط گیمرها بازی شده است. این بازی به مانند نسخه قدیمی خود، محوریت داستانی مشابهی را دنبال می‌کند. پنگوئن داستان بازی از خواب بیدار شده و سعی دارد از دیوار یخی انتقام بگیرد.

شما در این بازی، در نقش پنگوئنی ایفای نقش می‌کنید که سعی دارد با استفاده از یک گونی مخصوص، پرواز را تجربه کند. هدف شما ساده است: تا آنجا که می‌توانید پرواز کنید. با این کار می‌توانید به ارتفاعات بالا برسید و با جمع‌آوری سکه‌ها، آیتم‌های موجود در مراحل مختلف بازی را به دست آورید. شما در طی مراحل بازی می‌توانید به امتیازهای بالاتر دست پیدا کرده و چالش‌ها را با سهولت بیشتری پشت سر بگذارید. هم اکنون می توانید بازی Learn 2 Fly را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Learn 2 Fly :

– دارا بودن گیم‌پلی ساده و در عین حال اعتیادآور

– امکانات کنترلی ساده و جذاب

– امکان غلبه بر چالش‌های مختلف مراحل بازی

– دارا بودن بیش از 60 آپگرید مختلف برای بهبود مهارت پرواز

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Learn 2 Fly1 150x84 - دانلود بازی Learn 2 Fly 2.8.15 - یادگیری مهارت پرواز برای اندروید + نسخه بی نهایت Learn 2 Fly2 150x84 - دانلود بازی Learn 2 Fly 2.8.15 - یادگیری مهارت پرواز برای اندروید + نسخه بی نهایت Learn 2 Fly3 150x84 - دانلود بازی Learn 2 Fly 2.8.15 - یادگیری مهارت پرواز برای اندروید + نسخه بی نهایت Learn 2 Fly4 150x84 - دانلود بازی Learn 2 Fly 2.8.15 - یادگیری مهارت پرواز برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 90 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR