دانلود PT Photo Editor Pro Edition 5.6.7.0 + Portable – نرم افزار ویرایش تصاویر

دانلود PT Photo Editor Pro Edition 5.6.7.0 + Portable - نرم افزار ویرایش تصاویر

 

دانلود PT Photo Editor Pro Edition

| نرم افزار ویرایش تصاویر |

 

PT Photo Editor Pro Edition 5.6.7.0 + Portable نام یک اپلیکیشن جدید و کاربردی است که تمامی نیازهای شما در زمینه کار بر روی تصاویر را در خود جای داده تا انتظارات‌تان در این رابطه را برآورده کند. اگر شما هم عاشق عکاسی و نگهداری مجموعه عکس‌های خاطره‌انگیز خود هستید و می‌خواهید با اعمال تغییراتی ساده و سریع، جلوه‌ای خاص به آن‌ها ببخشید، ما برایتان ابزاری مناسب در این زمینه را سراغ داریم که می‌تواند به بهترین شکل ممکن تصاویر شما را زیباسازی کند.

این برنامه در واقع راهکاری قدرتمند برای ویرایش رنگ، تصحیح مشکلات نور و … در تصاویر است که عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به مدیریت و کار با عکس‌ها می‌توانند از آن نهایت کاربرد را انتظار داشته باشند. تنها کافی‌ست که این برنامه را بر روی سیستم خود نصب کنید و با کمی خلاقیت، به راحتی هرگونه عکسی را به یک اثر هنری تبدیل کنید. برخلاف بسیاری دیگر از ابزارهای مدیریت و ویرایش عکس، این نرم افزار هیچگونه پیچیدگی خاصی برای ویرایش تصاویر، رفع ایرادات و بهینه‌سازی آن‌ها نداشته و هر فردی به راحتی چند کلیک می‌تواند به نتیجه دلخواه خود برسد. هم اکنون می توانید نرم افزار PT Photo Editor را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PT Photo Editor :

– امکان اصلاح ایرادات گرافیکی تصاویر تنها با یک کلیک

– تنظیم روشنایی و نور در تصاویر

– از بین بردن تیره و تار بودن جزئیات تصاویر

– بهبود کیفیت تصاویر ثبت شده توسط دوربین

– دارا بودن امکانات مختلفی همچون از بین بردن قرمزی چشم در عکس، از بین بردن اجسام اضافه و …

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PT Photo Editor Pro Edition.cover1  300x199 - دانلود PT Photo Editor Pro Edition 5.6.7.0 + Portable - نرم افزار ویرایش تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 15 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR