دانلود pCloud Drive 3.9.11 x86/x64 – کلاینت قدرتمند فضای ابری پی‌کلاد

دانلود pCloud Drive 3.9.11 x86/x64 - کلاینت قدرتمند فضای ابری پی‌کلاد

 

دانلود pCloud

| کلاینت قدرتمند فضای ابری پی‌کلاد |

 

pCloud 3.9.11 x86/x64 کلاینت قدرتمند فضای ابری پی‌کلاد است که شما کاربران سیستم‌عامل ویندوز می‌توانید آن را بر روی سیستم خود نصب کنید و به راحتی به اطلاعات خود در فضای ابری دسترسی سریع داشته باشید. همانطور که می‌دانید، در چند سال اخیر استفاده و محبوبیت سیستم‌های ابری از محبوبیت بسیاری برخوردار بوده‌اند. علت آن، مانور و تبلیغات گسترده فضاهای ابری ساخته و ارائه شده توسط غول‌های دنیای فناوری نظیر شرکت گوگل، مایکروسافت، اپل و … است. در این بین، شمار بسیار زیادی از سیستم‌های ابری نیز هستند که با وجود امکانات، مزایا و امنیت بسیار بالا، آن‌طور که “باید” به آن‌ها توجه نشده و در این مطلب با معرفی یکی از همین شبکه‌ها در خدمت شما عزیزان هستیم.

پی‌کلاد، شبکه ابری محبوب و رایگانی است که به مقدار 10 گیگابایت فضای ابری رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. این شرکت کار خود را به طور رسمی در سال 2013 و در کشور سوئیس آغاز کرد و امروز یکی از محبوب‌ترین این سرویس‌ها محسوب می‌شود. کاربران می‌توانند از فضای ابری که با ساخت حساب کاربری در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد، به راحتی انواع اطلاعات خود را در حساب خود بارگذاری کرده و سپس از هر کجای دنیا به آن دسترسی داشته باشند. اگر شما هم به دنبال یک سرویس ابری باکیفیت، سریع و امن هستید، پیشنهاد می‌کنیم فضای 10 گیگابایتی و رایگان پی‌کلاد را حتما در برنامه تست و استفاده قرار دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار pCloud را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار pCloud :

– امکان آپلود فایل و فولدر در فضای ابری با امکان به‌اشتراک‌گذاری فایل و لینک

– امکان دعوت از دوستان بر روی فولدرهای به‌اشتراک‌گذاری شده

– مناسب برای فعالیت‌های گروهی

– دارا بودن کانال امنیتی TLS/SSL

– رمزگذاری امن فایل‌ها حین آپلود

– نگهداری 5 کپی از فایل‌ها در سرورهای مختلف جهت تامین امنیت

– قابلیت آپلود خودکار تصاویر Camera Roll در سرورهای ابری

– امکان دسترسی سریع به فضای حساب ابری از طریق کلاینت پی‌کلاد درایو

– مناسب برای آپلود و نگهداری انواع داده‌ها در فضای ابری

– امکان‌ پشتیبان‌گیری امن و سریع از اطلاعات با امکان همگام‌سازی تازه‌ترین نسخه‌های آن‌ها

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

pCloud.cover1  300x239 - دانلود pCloud Drive 3.9.11 x86/x64 - کلاینت قدرتمند فضای ابری پی‌کلاد

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 11 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR